Jump to content

Ik ben Philippe , 55 Jaar , gelukkig getrouwd met een zoon van 24 . Woon in Belgie -Blankenberge en ben 15 jaar geleden beginnen met moto rijden ( Woon- Werkverkeer). Na een Honda Deauville te hebben versleten heb ik in 2004 een Duitse ST1300 van 2003 gekocht met toen 6000 Km op de teller. Heden ten dage (90000Km)rij ik nog steeds met plezier met deze Pan European .Heb soms de indruk dat die onverslijtbaar is .Buiten de normale onderhoudskosten heb ik enkel een doorgeroeste klem van de rechtse demper moeten vervangen:vroem:.

Ik rij nog met een oldtimer BMW R50/5 (1972) . Voordien heb ik ook nog met een MZ RT125/2 (1958) en een MZ ES250/2 van 1968 gereden.

Ik heb er nu spijt van dat ik pas op latere leeftijd ben begonnen met motorrijden , maar ja je kent dat he ....eerst huisje, tuintje ,kind ...:pardon:

Featured Replies

Weer eentje erbij! Wat een gezelligheid Friends. Welkom Philippe, leuk dat je erbij bent! De Deauville is ook een hele fijne fiets maar de ST is toch nog fijner. Door de 4 cilinder een hele stille machine. En voor klemmen van RVS is @Manus dé man. Voor als de andere klem van de andere demper gaat roesten. En troost je, ik was ook al een oude opstapper, en doordat we pas op oudere leeftijd ons rijbewijs hebben gehaald hebben we wel in een "veilig" koekblik verkeerservaring opgedaan. Toch? Veel plezier toegewenst:Smile:
Hoi welkom Philippe jij was nog 40 dat je begon, ik al 50 en zie het ook als verloren jaren. Maar dat houd niet in dat ik nu dubbel en dwars geniet. En wat lenniemie ook al aangeeft we zijn niet opgestapt in onze onbezonne jeugdige jaren.
Hoi Philippe, welkom bij het forum. :) Ik deel je mening ik heb pas op 51 jarige leeftijd mijn rijbewijs gehaald....had het veel eerder moeten doen. Ik heb uiteindelijk maar toegegeven aan de midlifecrisis :Biggrin

Hier ook een 'oudere' her-opstapper. Vanaf mijn 18e tot aan de geboorte van de eerste altijd gereden. Maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Dus daarom, welkom op dit prachtige forum Phillipe. Veel plezier hier.