In april 2016 heb ik bij Premium Motors in Apeldoorn mijn aubergine st1100 ABS/TC uit 1995 gekocht.
Ik ben zacht uitgedrukt, niet erg technisch onderlegt.
Dat de lampjes van de ABS / TC aan en uit moesten gaan wist ik niet. Noem t wat je wilt.
Op het laatste rondje Achterhoek, wat weer erg leuk was, heb ik Andreas uit Stadtlohn ontmoet.
Deze heeft mij geattendeerd dat mijn ABS niet werkte.
Gisteren ben ik van Venlo naar Stadtlohn getrommeld.
Nadat alle plastic was verwijderd, bleek dat Premium Motors uit Apeldoorn, tegen willens en wetens in,
alle ABS / TC lampjes had verwijderd. Benodigde zekeringen waren ook weg.
Dit naar mijn idee om een niet wetende koper ordinair te naaien.
Andreas heeft er nieuwe lampjes in geplaatst, ABS computer vervangen en als laatste, de ABS pompen, voor en achter, (die volledig vast zaten) vervangen voor 2 gereviseerde ABS pompen.
Ik ben naar huis gereden met een perfect werkende ABS/TC !
Bedankt Andreas! Ik kan je zeker aanbevelen!
En wat betreft Premium Motors uit Apeldoorn;
ten zeerste aan te bevelen, als je eens lekker genaaid wilt worden!
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
In april 2016 heb ik bij Premium Motors in Apeldoorn mijn aubergine st1100 ABS/TC uit 1995 gekocht.
Ik ben zacht uitgedrukt, niet erg technisch onderlegt.
Dat de lampjes van de ABS / TC aan en uit moesten gaan wist ik niet. Noem t wat je wilt.
Op het laatste rondje Achterhoek, wat weer erg leuk was, heb ik Andreas uit Stadtlohn ontmoet.
Deze heeft mij geattendeerd dat mijn ABS niet werkte.
Gisteren ben ik van Venlo naar Stadtlohn getrommeld.
Nadat alle plastic was verwijderd, bleek dat Premium Motors uit Apeldoorn, tegen willens en wetens in,
alle ABS / TC lampjes had verwijderd. Benodigde zekeringen waren ook weg.
Dit naar mijn idee om een niet wetende koper ordinair te naaien.
Andreas heeft er nieuwe lampjes in geplaatst, ABS computer vervangen en als laatste, de ABS pompen, voor en achter, (die volledig vast zaten) vervangen voor 2 gereviseerde ABS pompen.
Ik ben naar huis gereden met een perfect werkende ABS/TC !
Bedankt Andreas! Ik kan je zeker aanbevelen!
En wat betreft Premium Motors uit Apeldoorn;
ten zeerste aan te bevelen, als je eens lekker genaaid wilt worden!
Met vriendelijke groet,
Rob Verdonk.