Jump to content

In april 2016 heb ik bij Premium Motors in Apeldoorn mijn aubergine st1100 ABS/TC uit 1995 gekocht.

Ik ben zacht uitgedrukt, niet erg technisch onderlegt.

Dat de lampjes van de ABS / TC aan en uit moesten gaan wist ik niet. Noem t wat je wilt.

Op het laatste rondje Achterhoek, wat weer erg leuk was, heb ik Andreas uit Stadtlohn ontmoet.

Deze heeft mij geattendeerd dat mijn ABS niet werkte.

Gisteren ben ik van Venlo naar Stadtlohn getrommeld.

Nadat alle plastic was verwijderd, bleek dat Premium Motors uit Apeldoorn, tegen willens en wetens in,

alle ABS / TC lampjes had verwijderd. Benodigde zekeringen waren ook weg.

Dit naar mijn idee om een niet wetende koper ordinair te naaien.

Andreas heeft er nieuwe lampjes in geplaatst, ABS computer vervangen en als laatste, de ABS pompen, voor en achter, (die volledig vast zaten) vervangen voor 2 gereviseerde ABS pompen.

Ik ben naar huis gereden met een perfect werkende ABS/TC !

Bedankt Andreas! Ik kan je zeker aanbevelen!

En wat betreft Premium Motors uit Apeldoorn;

ten zeerste aan te bevelen, als je eens lekker genaaid wilt worden!

Met vriendelijke groet,

Rob Verdonk.

Featured Replies

• Administrators

Het zal lastig worden om aan te tonen dat Premium Motors die handel heeft verwijderd - maar ze hadden het in ieder geval horen te merken! Zeker geen warme douche verdiend.

V.w.b. die lampjes aan & uit: RTFM! :Biggrin Het boekje wordt niet voor niets bijgeleverd, en daar doorheen bladeren kan je veel kosten besparen.

• Author

Hoi Marcel,

Zat natuurlijk geen boekje bij. Is na een jaar natuurlijk ook geen halszaak meer.

Ik ben al blij dat Andreas zo goed geholpen heeft.

Is prima zo.

Had in je introductie topic al aangegeven wel nieuwsgierig te zijn. Lees nu dit verhaal, en snap je gevoel volkomen.

Ken helaas weinig andere verhalen over Premium, dus kan je in die zin niet vertellen of het vaker voor komt of niet. Ben er een aantal malen geweest, maar dat was meer om het stukje Motozoom dat bij hun in het pand zit te bezoeken. Prijskaartje van een aantal occasions deed me afhaken in vergelijking met andere zaken in de omgeving.

Maar fijn om te horen dat je inmiddels weer voorzien bent van werkende ABS.

• Moderators

Maar dat het geen halszaak meer is snap ik maar je kan het wel voorleggen , iemand in een kwaad daglicht zetten is makkelijk en begrijpelijk, voor hét zelfde geld zijn ze bereid om iets te doen.je weet hetniet.

En als ze niet willen dan zet je hier neer de het een k*t zaak is[emoji23] [emoji23]

Edited by elmo

• Author

Beste Elmo,

In een kwaad daglicht zetten is niet van toepassing. Dat iemand een k*t zaak heeft, zou ik zeker niet willen zeggen.

Alleen, ik denk dat als je iets verkoopt niet alleen de kennis van je marge belangrijk is,

maar zeker ook de kennis van je verkoopwaar. .

Elke motordealer moet in 2 seconden kunnen zien dat een ST ABS niet werkt.

De motor te koop zetten als incl. ABS/TC vindt ik minimaal slecht en had niet moeten mogen en kunnen gebeuren.

Dit mag gezegd worden naar mijn idee.

In ieder geval ben blij met mijn huidige Honda Dealer Gommans -Janssen in Venlo en ik ga alleen weer naar Apeldoorn als ik weer eens vrijgezel ben....

Grt,

Rob Verdonk.