drie dagen later nog eens proberen en het panneke start weer !?
Enigzins verbaasd daarna weer een aantal weken kunnen rijden.
voor de zekerheid de batterij uit de sleutel vervangen, en de backupbatterij uit het alarmkastje vervangen.
Toen, op vrijdagmiddag hetzelfde problem. Na een ritje van 3 kwartier, moter 10 minute uit, niet starten.
Half uur gewacht, aanhanger gebeld en weer naar huis. 's avonds werkt het weer.....
Startrelais vervangen, want het moet toch ergens aan liggen...
Vorige week hetzelfde probleem, maar nu gelukkig vlak bij huis. Na een half uur wachten (alarm aan/uit, lichten aan/uit, sleutel eruit/erin, boos kijken, tong uitsteken, versnelling-vrij zetten etc en hij deed het weer.
nu weet ik het echt niet meer...
de ene keer doet ie het, dan weer niet, en opeens weer wel
hopen dat het niet meer gebeurt, of eigenlijk, juist wel. dan kan ik mischien wat meten.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Heeeelp, ik weet het niet meer.
Laatst kreeg ik mijn panneke niet meer aan de praat.
Na een ritje van een uur over de snelweg een pause van 10 minute gehad, daarna was het gedaan.
Contact aan - alarm knopje indrukken - dodemansknop AAN - alle verlichting op het dashboard aan en ....
er gebeurt niets...
Als ik op de startknop druk gebeurt (er hoor ik) NIETS.
Alarm aan/uit, lichten aan/uit, dodemansknop aan/uit, zijstandaard, koppeling, contactsleutel, zekeringen, versnelling/vrij ALLES geprobeerd.
uiteindelijk gebeld en werdt ik opgehaald.
eenmaal thuis, nog steeds niets.
drie dagen later nog eens proberen en het panneke start weer !?
Enigzins verbaasd daarna weer een aantal weken kunnen rijden.
voor de zekerheid de batterij uit de sleutel vervangen, en de backupbatterij uit het alarmkastje vervangen.
Toen, op vrijdagmiddag hetzelfde problem. Na een ritje van 3 kwartier, moter 10 minute uit, niet starten.
Half uur gewacht, aanhanger gebeld en weer naar huis. 's avonds werkt het weer.....
Startrelais vervangen, want het moet toch ergens aan liggen...
Vorige week hetzelfde probleem, maar nu gelukkig vlak bij huis. Na een half uur wachten (alarm aan/uit, lichten aan/uit, sleutel eruit/erin, boos kijken, tong uitsteken, versnelling-vrij zetten etc en hij deed het weer.
nu weet ik het echt niet meer...
de ene keer doet ie het, dan weer niet, en opeens weer wel
hopen dat het niet meer gebeurt, of eigenlijk, juist wel. dan kan ik mischien wat meten.
iemand enig idee waar het aan kan liggen??