Jump to content

Aanrijding met meneer eend!!!

IMG_20170513_225206_DRO-1336x1002.jpg.970128508db70448fd69ed574bd48082.jpg

Net toen ik uit mijn werk naar huis reed stak meneer eend plots over.

Eend dood :bad idea:. En mijn mooie verhoogde mra scherm stuk zie foto.

Direct maar een nieuwe besteld a 160 euro.

Zomaar een boel schrik op deze zaterdag avond en een lege portemonnee.

Edited by Polderpan

Featured Replies

Dat is balen, maar had erger kunnen aflopen.

Vriend van mij kreeg met 140km een eend vol op z,n helm, kon de motor zonder te vallen stop zetten en is naar de 1e hulp gebracht.

Gelukkig geen ernstig letsel maar kon een half jaar zijn hoofd bijna niet draaien, zijn nekspieren hadden de klap opgevangen en waren goed verrekt.

• Author
Gelukkig reed je niet op een naked bike. Wel zonde van de centjes.

Zeker was een hele harde klap moet er niet aan denken hoe het aanvoelt als je zo een eend midden in je gezicht krijg.

Pff dat is idd zonde.

Als je in de buurt van enschede woont mag je mijn spare ruit er wel zolang opzetten, dan hoef je iig niet zonder te rijden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Author
Pff dat is idd zonde.

Als je in de buurt van enschede woont mag je mijn spare ruit er wel zolang opzetten, dan hoef je iig niet zonder te rijden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Author
Heel aardig aangeboden, maar kom uit Anna Paulowna net onder den helder. Dus is me iets te ver weg. Ze geven voor de nieuwe ruit een levertijd van 7 tot 14 dagen aan. Gelukkig breekt er nu knap weer aan.;)
Ik ben toevallig vandaag bezig geweest met het repareren van 1 bevestigings punt bij mijn voorplaat. Als het goed blijft zitten kan ik dit ook voor jou proberen [uSER=1460]@ruudb[/uSER].
  • Author

@Ome Paul

Hou het in de gaten probeer er een te scoren omdat deze aan een kant ook het haakje al is afgebroken maar als dit niks wordt kom ik bij je in de lucht alvast bedankt voor je aanbod.

Edited by Ozzy

Zo Ruud, ben jij even blij dat je een kuip en scherm op je fiets hebt zitten.

Stel je voor dat je dat beest zelf had op moeten vangen.

Dit is au in je portemonnaie anders had het au bij jezelf gedaan.

Succes met de reparaties.

• Author

@robm84 je had helemaal gelijk !!!!

was er gewoon voor verzekerd minus mijn eigen risico van 150 euro.

Maar dit betekend wel dat ik nu ook gewoon een nieuwe voorplaat kon bestellen en deze geven ze ook niet weg 170 euro inclusief verzendkosten.

Vind het persoonlijk nogal vreemd dat de voorplaat nog duurder is als het mra scherm maar dat zal wel weer met originele onderdelen te maken hebben.

In ieder geval bedankt voor de tip toppie. GoodGoodGood