Jump to content

Featured Replies

Ik heb via Ome Noot de tip gehad en een busje owytrol, polytrol gekocht. Hele motor mee behandeld (eerst ontvet met wasmachine en toen met kwastje ingesmeerdn daarna uitgepoetst). Weergaloos dat spul. Een foto voor en na bijgevoegd. Daarnaast check forum foto voor overall resultaat.

IMG_2921.JPG.00c4e6c1dddaf66cec7446cb27c2d7fd.JPG

IMG_2924.JPG.2f30093dd8b7099538d8d31c11ee59ad.JPG

IMG_2922.JPG.37238fb90f0d8cd8e5691003f7c04ecd.JPG

IMG_2923.JPG.91fc2f5bcf573f111c00b5351b0a0dd5.JPG

• 2 weeks later...
Ik heb via Ome Noot de tip gehad en een busje owytrol, polytrol gekocht. Hele motor mee behandeld (eerst ontvet met wasmachine en toen met kwastje ingesmeerdn daarna uitgepoetst). Weergaloos dat spul. Een foto voor en na bijgevoegd. Daarnaast check forum foto voor overall resultaat.

eerst ontvet met wasmachine , wat bedoel je daarmee ?

Ha RORICK,

ziet er inderdaad netjes uit,

als ik het intik in google zijn er verschillende in de handel,

kan jij aangeven welke je hebt gebruikt ? en evt waar gekocht ?

we zien wel reactie :biker:

Ik heb het gekocht bij correct marine in Rotterdam aan de Ceintuurbaan. Het koste 11,50 per blikje. Het artikelnummer is349837 en heet dan kleurhersteller. Ik heb een foto van het blikje geplaatst. De toepassingen staan hieronder.

Productomschrijving

Brengt de kleur van verweerd polyester en kunststoffen terug. Ook te gebruiken om (raam)

rubbers te revitaliseren. Ondermeer toe te passen op boten, kunststof tuinmeubelen, autobumpers,

chroomwerk, rubber, etc.

Laat de doffe, verkleurde en verbleekte uitstraling van het oppervlak verdwijnen.

Revitaliseert verf, beits, kunststof, plastic. Herstelt de glans van gepolijste metalen; brons, koper, messing, roestvrij staal, chroom en geanodiseerd metaal, bijv. aluminium.

Algemeen

Partnummer: Polytrol, EAN: 3297971308502

IMG_2919.JPG.3efd9437b16b72e1aa5bd065af0854a2.JPG

Edited by RORICK

Hahaha en dan te bedenken dat Walter ermee op de proppen kwam.

Spul is echt goed...Gisteren nog effe een stukkie gedaan bij de motor van Klapvandemolen.

Prima resultaat.

Ik heb ooit gekookte lijnolie gebruikt, maar dat had de nare eigenschap dat het vlekken achterliet en er verdomde lastig af te krijgen was, ook met dusty was dit nogal een probleem.

Maareh, Roelof, aangezien het in belgie zo goedkoop is, zou jij dan niet eens een groepsaankoop gaan starten of mag ik dat met de, in Nederland, iets duurdere versie...

Dan wacht ik nog even met zelf bestellen. Heb nog een aardige poetsklus te gaan om de pan weer mooi te krijgen.

Kan je met dit spul ook het scherm weer helder krijgen?

Scherm helder krijgen....

Ik zal je vertellen hoe ik dat heb gedaan...

En dan voor de 1300 he...

Ik heb mijn ruit eraf gehaald, grondig gereinigd met zachte zeep tot als muggen, vliegen en ander ongedierte eraf was evenals dat stuk hert RoflRofl

De ruit op de workmate gelegd met een zak aarde eronder zodat je de ruit passend op de aarde kunt "kneden"

Het poetsmachien gepakt en hier een hagelnieuw poetsding op gedaan.

Een klein likje commandant 4 op de ruit en in alle rust, zonder druk de ruit gecleaned.

Stukje voor stukje.. geen haast..

Let op.. op de ruit zit een coatinglaagje.

Zodra je te ver gaat zitje door de coating heen en zijn de rapen gaar.

Als je het niet gelijk aandurft op je ruit, oefen eerst op een stukje plexiglas....

Interessante tips hier.

Mijn nieuwe Pan is perfect op deze plek na - Sprintje heeft bevestigd dat dit komt van remvloeistof.

Wellicht eens kijken wat ik met de tips uit dit topic kan ...cd5def303861d63079b6918cb06fe8c9.jpg

Hoi Panners,

Ik heb nog eens gekeken bij Auto5 wat de prijs nu werkelijk is en niet wat ik er voor heb betaald een tijd terug.

Een blikje van een halve liter kost daar nu €14,95. Bij Correct, en dat is volgens mij in R'dam, kost een zelfde blikje €11,50.

Jullie mogen zelf jullie conclusie trekken.

Blijft overigens goed spul!!!

Edited by PanEuRoel