Jump to content

Hoi allemaal.

Ik heb mijn remschijven besteld voor de st1300 bij rad.eu. Dat is nu al 2 weken geleden. Hebben jullie ook lang moeten wachten op de schijven of heb ik nu de pech? Bij 1 schijf voor staat al een week "besteld bij de leverancier" schiet niet echt op zo en ondertussen staat mijn pan stil [emoji20]

Ik hoor jullie ervaringen wel

Gerwin

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Featured Replies

• Administrators

Paar keer wel iets bij ze besteld en dat bijna per omgaande ontvangen. Maar als de logistiek faalt hebben ze domweg niets om je toe te sturen! ;)

Nadeel van het JIT-concept (Just In Time Delivery) . .

Overigens zou het wel zo kunnen zijn dat je het recht hebt de koop te ontbinden. Ff de kleine lettertjes induiken . .

Zelfde ervaringen als Marcel hierboven.

Voordeel is ook dat er een winkel in de buurt is.

Maar als zij hem niet hebben, dan kan die ook niet jouw kant op.[emoji4]

• Author

Ik zal eens een email er achteraan gooien. En eens kijken wat ze erop zeggen. Bedankt voor de tips

Top bedrijf dat RAD. Al veel dingen daar gekocht en nog nooit problemen gehad. Even een belletje naar RAD Drongen, de hoofdvestiging, je komt vast veel te weten over de te verwachten levertijd. :Smile:
  • Author

Ik heb contact gehad. 1 voor remschijf was nog niet binnen. Duurt nog een week of 3. De rest al wel laten opsturen. Kan ik in ieder geval al beginnen met de achterrem. En blokken op de voorrem. Als de remschijven voor de voorkant er zijn hoeft alleen nog maar even het voorwiel eruit. En de remolie verversen

• Author

Eerst maar eens de complete achterrem vervangen. En scheelt dat zoveel met die remblokken voor ? Ik rijd op dit moment geen honderden kilometers

Nooit gebruikte blokken gebruiken na het monteren van een nieuwe schijf, altijd kompleet nieuw monteren.

Is het geen optie om nog even een paar weken met de oude configuratie door te rijden?

• 3 weeks later...
  • Author

Jammer maar ik heb de nalevering geannuleerd. De leverdatum zou nu nog ruim 2 weken op zich laten wachten. Schijfje besteld bij een plaatselijke motorzaak. Morgen al binnen. Zelfde schijf en mer enzo. Dus eindelijk komend weekend de boel aan de voorkant vervangen, en broemen maar [emoji16]