Jump to content

Gisteren mezelf eens goed verwend. Nieuwe jas, broek en handschoenen gekocht.

Ikke erg blij!

[GALLERY=media, 1351]Macna Cobalt door Rimconator geplaatst op 1 mei 2017 om 20:36[/GALLERY]

[GALLERY=media, 1350]Macna Iron Men door Rimconator geplaatst op 1 mei 2017 om 20:36[/GALLERY]

[GALLERY=media, 1349]Held Descot door Rimconator geplaatst op 1 mei 2017 om 20:36[/GALLERY]

Featured Replies

Ruudb, in principe klopt dat. Alleen is niet alle motorkleding van Gore Tex. En de manier waarop je je kleding aantrekt maakt ook veel uit of je het droog houdt. Want als er water in je laars kan lopen doordat je bijvoorbeeld de broekspijpen in de laarzen stopt krijg je wel natte sokken. En als het een superhoosstortbui is loopt het water vanzelf wel via je helm en kol door je kraag naar binnen zodat je trui nog nat wordt.

Onnodige quote verwijderd!!!

Zulke zware buien heb ik nog niet meegemaakt, moet het allemaal nog gaan ervaren maar dat komt vast.

Edited by Ozzy

@Ieniemienie,

Hoewel schaars: Er zijn redenen/momenten dat je even niet op je Pan wilt rijden. Een 'superhoosstortbui' is er wat mij betreft eentje van.:pardon:

Dus is wat mij betreft de vraag [uSER=1460]@ruudb[/uSER], of je dat 'moet gaan ervaren'. ;)

Groets, Hans

Is niet een kwestie van willen ik stap straks op de motor om naar mijn werk te gaan in IJmuiden ( Hoogovens ) en als ik het weer zie voor vandaag denk ik dat ik vanavond om 22:00 uur ook wel weer droog naar huis kan komen maar zéker is het niet. Maar het gokje nemen we maar.

Klopt [uSER=1460]@ruudb[/uSER], zeker met woonwerkverkeer kun je slecht weer niet altijd vermijden.

Als het dan te gortig wordt, heb je een goede reden om gewoon even te schuilen. :Smile:

schuilen.jpg.7ca5e5c3eebe7ba5f48d46457baacc52.jpg

Groets, Hans