Jump to content

Panrijder overleden, hopelijk niemand van hier

NIEUWERBRUG - Een 73-jarige motorrijder is zondag om het leven gekomen doordat een boom omviel. De man uit Den Bosch kon daar niet meer voor uitwijken en kwam ten val, meldde de politie. Het dodelijke ongeluk gebeurde in Nieuwerbrug aan den Rijn (Zuid-Holland).

Het slachtoffer maakte deel uit van een groep motorrijders. Ambulancepersoneel kon de man niet meer redden; hij overleed ter plaatse.

Familie, gecondoleerd

Edited by SThom

Featured Replies

Ai, dat is naar zeg....

Sterkte voor nabestaanden en collega rijders die het hebben zien gebeuren, en niet te vergeten de hulpverleners.

Ik hoorde het vanmiddag. Daar vertelde en man het mij die het gehoord had op de radio. We bleken er trouwens niet ver vandaan te zijn op dat moment!

Had het wel gehoord op de radio, maar nog geen beelden gezien en wist dus niet dat het om een panrijder ging.

Nabestaanden en aanwezigen gecondoleerd.

Doden in het verkeer zijn altijd naar/vervelend om te horen.

In dit geval komt het wat dichterbij aangezien het een motorrijder betreft, en dan ook nog een Pan rijder.

Sterkte voor de nabestaanden.

Ik hoorde het ook op de radio. Op dat moment reed ik met mijn motorclubje op Meije, een hele mooie slingerweg langs een klein riviertje tussen Achtienhoven en Zwammerdam. Hemelsbreed zo'n 5 km er vandaan. En wij hadden toch ook wel last van de sterke wind. Dit had iedereen kunnen overkomen.

Ik wens alle betrokkenen veel sterkte de komende tijd.

• 2 weeks later...