Jump to content

Heren, (en dames?)

Blij hier te zijn.

Net een ST1100 gekocht uit '99.

Zoals met al mijn motoren gelijk begonnen met aanpassingen.

Beginnend om alles om te zetten naar led wat het accuutje ook wel fijn vind.

Meteen maar Ad benaderd voor de heldere lenzen voor de knippers en opgehaald bij onze andere forumlid Hans (weet even zijn avatar niet).

Deze man zit vol met handige tips en heeft ook aanpassingen gemaakt die ik ook zeker op mijn pan wil hebben. :)

Ik heb nog een dure weg te gaan voordat mijn pan 'klaar' is.

Ik denk nog aan een andere zadel, hoger voorruit aangezien ik de luchtstroom aan het happen ben, andere hendels, handvaten, rondom led incl flitsers, voltmeter, nav, en nog wat andere dingetjes.

Ik zie nu al dat dit forum zeer behulpzaam is.

IMG_20170422_130442.jpg.0a3909621a0b92625d068546286cf6d8.jpg

Featured Replies

Welkom hier Florjon,

Na het lezen van je introductie heb ik het gevoel dat we nog meer van je gaan lezen hier.

Succes met je aanpassingen.

:biker:

Nou je zult hier genoeg vrouwen tegenkomen die ook motor rijden .

Yep, zowel 1100 als 1300 als andere fietsen. Welkom trouwens :)

En wat betreft dure weg te gaan: een hobby kost geld :shok:. En kan zichzelf een beetje terugverdienen door de hobby als woon-werk verkeer fiets in te zetten. En je kan je fiets als therapiefiets gebruiken. Dan brengt de fiets uiteindelijk geld op Wink:.

Succes met de aanpassingen.