Jump to content

Featured Replies

Hier den CBX:

Vanaf 13 april niet meer bereikbaar.

=====================================================================================

Wij hebben meerdere berichten verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres xxxx.filip@' om te informeren over de blokkering van de website 'pan-european.be' en het e-mailaccount 'webmaster@pan-european.be'.

- Website pan-european.be: Hosting geblokkeerd: Vanuit het PHPBB forum in /www/forum/ wordt spam verzonden. Het is noodzakelijk dat deze up-to-date gebracht wordt en dat eventuele beveiligingslekken gecontroleerd en opgeschoond worden.

- Mailaccount webmaster@pan-european.be geblokkeerd: Account wordt misbruikt voor het versturen van spam.

Wij vragen je de problemen op te lossen en alle ondernomen stappen te vermelden en te bevestigen in een bericht aan ons.

Met vriendelijke groet,

Dat is weer triest om te lezen, daar ben ik begonnen naar het B forum kijken en te lezen en was uiteraard tof.

De laatste jaren zat er nog weinig beweging in, maar ja het is wat het is hé.

Ja dat is net iets voor jou CEO afd.België. Yahoo:
Ik mis het Belgische forum NIET.... Ben er (in het begin) even op geweest en had al snel door dat daar niet veel plezier te rapen zou vallen....

Ik kom dus ook van daar.

maar als ik de forums hier bezie, ben ik blij dat ik hier geraakt ben.

Als ze echt verdwenen zijn zal ik de sticker maar van men moto halen.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Wel jammer dat ze er niet meer zijn.

Kon daar van die mooie retro reflecterende stickers www.paneuropean.be kopen voor weinig

www en BE eraf knippen en ze stonden gaaf op de kuip van mijn ouwe trouwe blauwe.

Wellicht dat jan hier iets in kan betekenen, maar dat is effe niet van belang in dit topic

• 5 months later...

Ja alleen registreren is een lastige zaak...

mailadressen eindigend op gmail of hotmail worden niet geaccepteerd.

Dat verklaard waarschijnlijk het ledenaantal.. te lastig om te registreren

Klopt.