Jump to content

Ik heb voor mijn zumo 660 een touratech houder.

Op de hoeken zitten een soort vibratiedempers. Ik ie daar scheurtjes in zitten. Weet iemand of ze los te krijgen zijn of wat voor materiaal dat is.

Alvast dank, huismus

Featured Replies

Ik had ook Touratech houders voor de streetpilot 3 op me Africa-Twin en de zumo 550 op me B.. R1150GS-A en die hadden ook de scheurtjes zo als jij vermeld.

Ik had de steunen nieuw gekocht en met slotjes er op, de rubbertjes vertoonde al na een paar maanden kleine scheurtjes maar gingen niet stuk en heb er jaren mee gereden.

Bij Touratech kun je de rubbertjes bestellen als je dat wil.

http://www.touratech.com/en/touratech.html

info@touratech.nl

Touratech Nederland

Hommel 9

7317 BL Apeldoorn

+31 55 36 033 47

• Author

Als het geen probleem is laat ik het zitten.

Ben gisteren in Apeldoorn geweest, maar touratech zit daar al een tijd niet meer.

Oke dat wist ik niet, vorig jaar maart er naar toe verhuist en nu al weer weg.

Heb gekeken op de site en klikte op Touratech Nederland en kreeg dit adres:

Kleimoer 1A, B-9030 Mariakerke (GENT)

+32 9 336 88 99

Daar onder staat het adres Hommel 9 Apeldoorn er gewoon op.

Een paar jaar geleden op het oude adres zat Touratech bij BMW Bert Duursma in het pand en daar ben ik een aantal keren geweest, maar dat schijnt allemaal verkocht te zijn

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb net met BMW Apeldoorn gebeld en kreeg te horen wat jij al zei dat Touratech al een poosje weg is en dat het Touratech benelux is geworden en gevestigd in België.

De man aan de telefoon zei dat er dagelijks mensen bellen en langs komen en of we een mail willen sturen aan het hoofdkantoor van Touratech in Duitsland.

Het is dus ruk dat het adres nog gewoon op de site staat en jij voor de kat zijn viool naar Apeldoorn bent gereden.

• Author

e=mail gestuurd naar touratech duitsland en een en ander uitgelegd. Krijg "onder coulance" een nieuw setje toegestuurd.

Vind ik wel weet netjes van ze.

huismus