Jump to content

Velen van jullie kennen hem wel. Rob Smeets uit Brunssum, voormalig Pan-rijder daarna Goldwing en heel lang lid van het vorige forum. Hij is op 14 april op 70 jarige leeftijd overleden. Op zaterdag 22 april wordt de afscheidsdienst gehouden in de aula van het crematorium Heerlen, Imstenraderweg 10.

Ik wil geen adres op dit forum zetten. Wil je meer info, stuur me even een PB

Groetend

Math

Featured Replies

Treurig nieuws weer en eigenlijk nog te jong om het tijdelijke met het eeuwige te verruilen.

Behoorde hij ook bij de Wing brothers?

Ik kan er geen gezicht aan koppelen.

Verzonden vanaf mijn iPhone

Ja Rob heeft eerst een rode ST1100 bereden ,en is later over gegaan naar een zwarte Goldwing.Ik meen dat Math die nu heeft.

Met innige deelneming,

Afscheid van een Wingbrother.

Hier nog broederlijk naast elkaar.

wings.jpg.f468fdc02f2cd258f566f96163bb0405.jpg

Op het plein van Teteringen

nico

Kende hem niet, maar sluit me aan bij eerdere berichten hier.

Altijd naar om te horen, en veel te jong als je het mij vraagt.

Sterkte aan zijn familie en nabestaanden toegewenst.

Wat een naar nieuws. Wingbrother Rob is niet meer.

Vrienden en familie heel veel sterkte gewenst. Een mooi mens !!!

Rob, Peer, Nico en Marc........de irresistible Wingbrothers

Gr

Rowdy

Edited by Oppie

Wat een naar en vervelend nieuws.....

Kende Rob verder niet, alleen van de verhalen en van het andere forum.

Ik wens de familie/vrienden/nabestaanden heel veel sterkte met dit verlies.

Heel jammer! Rob is een oud collega en was ooit mijn oud hoofd opleidingen van de Luchtmacht Officiersschool (majoor) en later mijn squadroncommandant van het Korps Luchtmachtstaven in Den Haag (majoor). Heeft volgens mij op 55 jarige leeftijd de dienst verlaten als Lt-kol en dus maar 15 jaar van zijn pensioen kunnen genieten. Jammer; een goed en gemoedelijk mens.

Leuke anekdote met Rob in enige hoofdrol. Aan het eind van mijn opleiding was er tijdens de eindoefening in Duitsland een felle competitie met ons zusterpeloton. Inzet een bak bier voor wie het snelste als peloton in rubberboten een bepaald traject van de Weser wist te bedwingen. Voor het gemak ging dat niet stroom mee, maar was dat een verplaatsing van 10 kilometer tegen de stroom in. Mijn peloton EMOO 89-1A won dit glorierijk van 89-1B. We waren een halfuur eerder op het einddoel.

Terug in Nederland werd de bak bier tijdens een van de laatste lessen in ontvangst genomen van het kaderlid van EMOO 89-1B. Mooie gift voor het eindfeest, zo dachten we en de bak werd daarom tijdelijk voor de deur van het leslokaal geparkeerd (naast de deur van het Hoofd opleidingen van de LUOS). Na de les was de bak bier echter verdwenen. In beslag genomen door H-opleidingen (ene Smeets) vanwege het in verleiding brengen van mede-cursisten, zo luidde de grond. Moppers en geklaag en eigenlijk was Majoor Smeets vanaf dat moment in onze ogen een onmens. Aangifte van diefstal werd zelfs door ons overwogen!

Op het eindfeest verscheen Rob echter met onze krat Heineken onderop op een steekwagentje en daar bovenop vier bakken Brand-bier. Moesten het ook maar in die volgorde opdrinken vond hij. Eerst enige bieren van gerenommeerde kwaliteit met smaak nuttigen en dan pas aan het Amsterdamse paardenzeik beginnen vond hij. Vanaf dat moment kon hij niet meer stuk.

Rob rust in vrede en voor zijn partner en kinderen en kleinkinderen. Veel sterkte.