Vandaag dus de led lampen ingebouwd nu doet mijn achterlicht en de lampen van de toerenteller en snelheids teller het niet meer[emoji29] Na wat gefriemel begint de headlight ook nog te knipperen ...ook als ik de remmen in knijp reageerd de headlight mee ..echt niet goed dus..ergens zit er dus een kortsluiting of een ander probleem.
Bij wie kan ik een dezer dagen aan komen rijden om dit probleem grondig aan te pakken.
Want als ik verder ga freumelen maak ik het waarschijnlijk alleen maar erger.
Hellaas was het voor mij dus geen plug and play[emoji17]
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Toch maar even een topic aangemaakt.
Vandaag dus de led lampen ingebouwd nu doet mijn achterlicht en de lampen van de toerenteller en snelheids teller het niet meer[emoji29] Na wat gefriemel begint de headlight ook nog te knipperen ...ook als ik de remmen in knijp reageerd de headlight mee ..echt niet goed dus..ergens zit er dus een kortsluiting of een ander probleem.
Bij wie kan ik een dezer dagen aan komen rijden om dit probleem grondig aan te pakken.
Want als ik verder ga freumelen maak ik het waarschijnlijk alleen maar erger.
Hellaas was het voor mij dus geen plug and play[emoji17]
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk