Jump to content

Interessante kennismaking!!! uit geldrop

Hallo allemaal.

Ik weet niet of ik hier nu al meteen naast het potje pie....

Maar hoor even mijn verhaal aan...

Mijn naam is Corine Toirkens.. Ik rijd zelf een FJR 1300 AS van september 2016. Hij staat nu op 7800 km en daar komen nog vele kilometers bij als het aan mij ligt. Dit is inmiddels mijn 17-de motor. Ik rijd namelijk al 40 jaar. Was toen een van de eerste vrouwen die opging voor het motorrijbewijs. Inmiddels ben ik ook rijinstructeur voor auto, motor, aanhanger en optische en geluidssignalen. Dat laatste heb ik ruim 35 jaar gebruikt tijdens mijn werk bij de ambulancedienst Brabant Zuid-oost.

En dat is nu de reden dat ik me hier voorstel (ondanks dat ik niet in het bezit ben van een ST1100-1300) en meteen een hele grote vraag heb!

ThunderSTreak had me de tip gegeven hier aan te melden omdat jullie ook wel te vinden zijn voor het uitbrengen van stemmen.

GRAAG DELEN IN JULLIE NETWERK

Van 4 TM 24 april stemmen svp.......

http://www.voor.nl/voorbeeld-projecten

Zou iedereen met een Facebook EN en LinkedIn profiel (dus je kunt twee keer stemmen) willen meedoen en ons TIEN stemmen per inlog willen geven? Je zou onze Wens Ambulance Brabant een enorm plezier doen en wij kunnen daarmee WENSVRAGERS nog comfortabeler vervoeren op buitenlandreizen zoals bijv. naar Lourdes.

Wat nu zo ontzettend mooi is.....Mensen melden zich OOK spontaan bij ons aan om de verkiezing "VOOR" de Wensambulance Brabant door te linken op hun Forum, website of Facebook. We lopen alleen jammer genoeg ruim 1000 stemmen achter......Is toch zo jammer als we een bedrag van 40.000 euro mis zouden lopen omdat we stemmen te weinig hebben........

Mensen, breng jullie 10 stemmen uit via jullie Facebook-account EN nog eens 10 stemmen via jullie LinkedIn-account.... 100 stemmers kunnen 2000 stemmen genereren. Dat moet zo'n mooi forum toch wel voor elkaar krijgen?

http://www.voor.nl/voorbeeld-projecten