Ozzy heeft een mooi klein en goed werkende alarmlichtmodule gemaakt, deze zit nu op mijn motor en werkt prima .
Zo groot als een luciferdoosje , dus overal en makkelijk te plaatsen.
Compleet met stekker (plug & play) zit deze aangesloten en via mijn alarmlichtschakelaar kan ik deze gebruiken.
64227-MY3-780ZA Kader
35170-MZ9-900 Gevarenlicht
35160-MZ9-900 Mistlicht
Het kader is hetzelfde als waarmee de ABC en TCS schakelaars worden gemonteerd.
Na inschakelen van alarmlicht , kan ik mijn sleutel uit contact halen en dan blijft de module werken.
Als ik of iemand anders mijn alarmlicht wil aanzetten , dan blijft deze uit zonder eerst mijn contact aan hebben gezet .
Een mooi en nuttige aanpassing voor de motor .
Foto`s van de module kan Ozzy wel plaatsen , heb ik vergeten te maken.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Ozzy heeft een mooi klein en goed werkende alarmlichtmodule gemaakt, deze zit nu op mijn motor en werkt prima .
Zo groot als een luciferdoosje , dus overal en makkelijk te plaatsen.
Compleet met stekker (plug & play) zit deze aangesloten en via mijn alarmlichtschakelaar kan ik deze gebruiken.
64227-MY3-780ZA Kader
35170-MZ9-900 Gevarenlicht
35160-MZ9-900 Mistlicht
Het kader is hetzelfde als waarmee de ABC en TCS schakelaars worden gemonteerd.
Na inschakelen van alarmlicht , kan ik mijn sleutel uit contact halen en dan blijft de module werken.
Als ik of iemand anders mijn alarmlicht wil aanzetten , dan blijft deze uit zonder eerst mijn contact aan hebben gezet .
Een mooi en nuttige aanpassing voor de motor .
Foto`s van de module kan Ozzy wel plaatsen , heb ik vergeten te maken.
Edited by panman1100