Jump to content

Beste mensen,

Bij deze dan het minder briljante nieuws.

Mijn Honda Pan European ST1300 de Luxe gaat in de verkoop.

De omstandigheden dwingen mij hiertoe.

Enerzijds het feit dat ik inmiddels met Functioneel Leeftijdsontslag (FLO) ben wat grote financiële consequenties heeft en anderzijds mijn gezondheid hebben mij doen besluiten mijn motor te verkopen.

Hiermee komt aan bijna 40 jaar motorrijden een einde. Het is bitter maar het is niet anders.

Ik ben nu ruim een jaar met FLO en de motor komt de garage amper uit. Dat is zonde en dat verdient zij niet.

Ook mijn gezondheid is zoals sommigen van jullie wel weten niet ok. Ook dit zal nooit meer beter worden.

Ik wil nog een paar dingen aan de dame doen zodat ik haar netjes kan overdragen en dan gaat zij in de verkoop. Eerst op het forum en daarna op Marktplaats. Zodra zij verkocht is zal ik nog even op het forum blijven maar dan zal ik te beheerders vragen om mijn account te verwijderen. Het doet wel pijn moet ik zeggen.

Ik denk echter maar zo; "er gaat een deur dicht maar er gaan er ook weer twee open".

Vriendelijke groet!

WillemB

Featured Replies

Dacht dat het moet zijn: "Waar een deur dicht gaat, gaat altijd een nieuwe deur open".

Hoe jij aan twee deuren komt ontgaat mij geheel.

Al een idee Willem wat de pan moet kosten?

Jammer dat je je hobby moet stopzetten.

Gezondheid gaat voor op alles.

Misschien eens tijd , noodgedwongen dan toch om andere horizonten in te slaan.

Gelukkig is het leven meer dan motorrijder.

Dit zijn moeilijke momenten, Willem.

Maar je moet ook eerlijk naar jezelf zijn en dat ben je.

Er gaat inderdaad een wereld dicht maar ook een weer open.

Vind je rust en je geluk in de wetenschap dat je Pan goed terecht zal komen.

En, ..... weet dat je het ons voor doet. Wij komen er allemaal ook een keer voor te staan.

Hallo Willem, ik snap heel goed dat je dit met pijn in het hart post. Maar heel rationeel bekeken heb je natuurlijk helemaal gelijk. Het is doodzonde om zo'n mooie motor te laten verpieteren in de garage.

Triester vind ik het echter om te lezen - we kennen elkaar niet - dat je tobt met je gezondheid en dat dat niet meer beter zal worden. Als je dat in ogenschouw neemt dan is het verkopen van een ding, hoe mooi ook, bijzaak.

Ik wens je net als Henk, heel veel sterkte in de komende tijd en dat je mag genieten van je twee opengaande deuren.

Groeten,

Roelof

Edited by PanEuRoel

Dit had ik 20jaar later willen lezen, als het dan toch zo moet zijn van je gezondheid Willem.

Ik had je toch nog eens graag bij mij thuis gehad met je pan, zoals ik het eerder al belooft had om een uitzondering te maken voor je, om die gewenste thermostaat te plaatsen.

Ik wens je al de sterkte toe die je nodig zal hebben, en hoop toch nog eens elkaar te kunnen ontmoeten.

• Author

@marc pan we Zien elkaar wel weer ergens hoor.

En ik ga ook niet morgen dood. Het is een sluipende ziekte.

Geen idee hoe lang ik heb maar wie heeft dat wel....

Groeten vriend!

• Author

Ik houd van opties [uSER=133]@Honda[/uSER]. Voor mij dus twee deuren.

Ik ben nog aan het onderzoeken wat ik voor haar wil vragen.

Ik neem eerst nog een paar dagen de tijd om haar in orde te maken.

Groeten,

WillemB

@WillemB allereerst sterkte met het verloop van de ziekte aangezien je zelf schrijft dat je niet meer beter zal worden.

Altijd een zware beslissing om ergens mee te stoppen wat je al decennia doet.

Hopelijk vind je achter één van de 2 deuren een andere hobby / tijdverdrijf waar je net zoveel voldoening uit kan halen.

Uiteraard alvast succes met het verkopen van de Pan.

P.s. Je weet dat er meerdere mensen hier zijn zonder pan, welke ook gewoon lid zijn. Maar het is uiteraard jouw keuze.

Willem heel veel sterkte met de gezondheid en heel jammer dat je je Pan weg moet doen, er zijn gelukkig naast motorrijden ook nog veel andere leuke dingen.

Succes met de verkoop.