Jump to content

Featured Replies

Dank je, rij morgen stuk in Vlaanderen en ben nu dus gewaarschuwd. (net een A4 traject controle administratieve sanctie ontvangen van het CJIB :thumbdown: )

Huh?

Hoe werkt dat dan?

Bij de grensovergang staan toch van die borden met de maximum snelheden?

Wat staat daar dan op?

Wat als je van Vlaanderen Wallonië inrijdt?

Zeurdoosje, er is daarin wel een duidelijk verschil. Waar wij rijden op de provinciale weg geldt bij ons een max van 90 km. Op de polderwegen idd vaak 60 km. Er is op provinciale wegen over het algemeen een vlotte doorstroming. De 70 km beperking in België geldt op de normale verbindingsweg. Vlotte doorstroming kun je wel vergeten. Door de lintbebouwing lijkt België vanaf de motor of vanuit de auto helemaal volgebouwd. Ik wil niet ruilen, jij wel?

Zeeuwsch-Vlaanderen, een landje apart.

Excuus, dat moet uiteraard 80 km zijn. Was even in de war met de Belgische oude situatie waar negentig was toegestaan. :sorry:

• 2 weeks later...
  • 11 months later...
Door de lintbebouwing lijkt België vanaf de motor of vanuit de auto helemaal volgebouwd. Ik wil niet ruilen, jij wel?
Dan ben jij nog niet veel hier geweest,lintbebouwing heb je alleen maar in de centrums van een dorp,en in een stad is dat normaal,ik denk dat er veel meer lintbebouwing in Nederland is ,want daar wonen ze allemaal zo dicht op elkaar,nee ik wil niet ruilen in blijf in Belgie

Kijk dat de snelheid is verlaagd is niet erg. Als de boete maar niet is verhoogd voor te hard rijden t.o.v vroeger, zou zelf eerlijker zijn als ze de boetes dan ook verlagen.

Laten we eerlijk zijn. We zitten allemaal wels een voorbij het streepje

En als ze me ooit flitsen met de motor ( wat nog nooit is gebeurd ) dan zal mijn streepje een hele andere kleur hebben.

If you know what i mean.

:).

Edited by Mister Vogezen