Jump to content

Geleend/per ongeluk meegenomen tijdens de tdt

Featured Replies

Het zou toch wel eens leuk zijn als een ieder die gereedschap leent van een ander dat ook persoonlijk terug geeft.

Verzonden vanaf mijn iPhone

Best tangetje om te lenen. Heb er zo eentje van knipex. Ligt achter slot en grendel.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

• Author
  • Moderators

:MAD: Over en uit.

Het is zo verdomd jammer dat er mensen zijn die iets pakken , zonder het te vragen , en dan niet terugbrengen.

Ben dan ook zeer teleurgesteld in sommige panrijders..

Op eerdere sleuteldagen is dit al meer gebeurt dat er gereedschap verdwijnt ,en bij deze meld ik dan ook ,

dat er door mij geen gereedschap meer meegenomen wordt naar een sleuteldag.

Wil je iets gedaan krijgen , prima , maar zorg dan maar zelf voor het juiste gereedschap. :MAD:

Onderdelen nodig , vooraf betalen , dan worden de spullen meegenomen.

Hulp wil ik wel blijven geven , maar niet op zo`n manier dat het mij geld of goederen kost.

Dit kan niet, kijk je broek-jas zakken na evenals de koffers bagagebakjes van je motor, je gereedschap tas/koffer enz. of daar een Hazet punt tang in zit welke van Henk is.

Moet toch wel terecht komen, ga ervan uit dat per abuis een tang in de verkeerde tas gaat.

Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die bewust naar een TDT gaat om gereedschap te jatten.

En juist op prima kerels zoals Panman1100 (zijn er meer onder ons) moeten wij als Forum trots en zuinig zijn ; dus zoeken en teruggeven en anders potje maken om een tang te kopen!

Panman 1100

Dit is inderdaad vervelend als iemand als jij en ook anderen zich inzetten voor indereen en je daarbij ook nog je spullen kwijt raakt.(even in het midden gelaten dat dit dan wel of niet met opzet gebeurt is).

Ik ben hellaas deze dag niet aanwezig geweest.

Maar mocht de tang niet terrecht komen ben ik bereid om eeb bijdrage te leveren voor een nieuwe tang.

Want ik en mede goed willende panrijders maken graag gebruik van jullie expertise en de daarbij behorende gereedschappen[emoji6][emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Edited by Pan-Jorim

Helemaal mee eens.

Maar ik kan me niet voorstellen dat dit met opzet gebeurt. Allemaal die in de buurt zijn geweest van het tangetje nog eens goed kijken bij je eigen spullen. Henk en Gert incluis. Misschien heeft iemand het bij de spullen van Gert gestopt of ligt het ergens onder??

Als er een bijdrage moet komen hoor ik het wel.

Edited by Marquez93

Het gaat niet om een inzamel actie voor een nieuwe tang, maar simpel het feit dat er spullen verdwijnen!

Zo'n soort tang kan Henk bij mij gewoon komen halen. Maar het is niet zijn tang, slechts een vervanger.

Veelal is het gereedschap van kwaliteit, dus heeft het ooit goed geld gekost.

Blijft jammer. Ik hoop dat hij toch snel terecht komt.

Duzzz:

Allemaal die in de buurt zijn geweest van het tangetje nog eens goed kijken bij je eigen spullen. Henk en Gert incluis. Misschien heeft iemand het bij de spullen van Gert gestopt of ligt het ergens onder??

Hij moet terecht komen.

Het gaat vrijwel zeker om een oeps oh ja is ook zo momentje...

Niet erg maar handel het netjes af.

Gebeurt het niet dan zal er in de toekomst zeer weinig gesleuteld gaan worden.

Meeste mensen hebben bepaalde stukken gereedschap niet en wij nemen het niet meer mee of stellen het niet meer beschikbaar.

Ritjes naar de stealers komen op deze manier wel weer heel dichtbij.

MAAAAAARRR......

Vooralsnog gaan we er vanuit dat de tang spoedig weer bij Panman1100 in zijn vertrouwde kistje ligt.

Jammer maar nog steeds overtuigd, dat het oeps momentje is, zoals Ozzy al zei...... Komt goed Henkie, komt goed.
Het is zeker erg vervelend als je een hele dag je eigen belangeloos inzet voor anderen, en dan iets mist van je gereedschap. Ik hoop dat je de hem snel terug krijgt Panman.

Ik hoop dat de persoon bij wie die per ongeluk ligt zicht na het lezen van al deze berichten zich niet aangevallen gaat voelen.

Het kan gebeuren dat je iets onbewust per ongeluk van een ander meeneemt.

Panman1100 en wij alle zullen hier zeker wel begrip voor hebben.

Neem aub de stap via PB naar panman1100 en dan komt het wel zeker weer goed.

Vergeet de gebak niet!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Moderators

bij dit soort gelegenheden gebeurt dat helaas wel vaker en niet bewust ,neemt niet weg dat het vervelend is voor henk.:MAD:

als ik met mn buurman sleutel wil er ook wel eens wat verdwijnen en komt het meestal wel terug na verloop van tijd omdat je niet elke dag in je kist zit of elke dag op het forum.

dus kans dat bij wie die ligt misschien dit nog niet gelezen heeft. ik ga in ieder geval niet van opzet uit............

en anders ff 50 cent storten op giro 123456 tnv help henk aan een tang:D

Is het niet mogelijk om een pb te sturen naar iedereen die geweest is. Deze mensen moeten lijkt mij bij iemand bekend zijn!

Dan heb je wel de meeste mensen direct in de email te pakken!

@panman1100 ,

Heb je al een reactie van diegene ontvangen, Henk.

Zie net dat dit Hazet punttang (tje) €38,74 kost ......

Wil graag aansluiten bij schadeloos stelling, want ik vind ook dat jij als benadeelde niet de dupe hiervan mag èn kan worden

Hoop dat deze punttang nog wordt opgemerkt door diegene die 'm in zijn topkoffer of iets dergelijks vind en dan keurig bij jou retour brengt GoodGoodGood

Heren. We kunnen blijven zeggen ik hoop dat ie snel gevonden wordt bla bla bla.....in tussen tijd zit Henk even zonder tang!!

Ik wil voorstellen om gezamenlijk een bijdrage te doneren.

Als er 16 man € 2,50 doneren dan zitten we aardig aan de €40 euro voor een nieuwe tang.

Alle deelnemers zullen een PB van me krijgen voor verdere afhandeling.

Wie doen er mee?

1. Mootje1300. € 2,50

2. MarcQ € 2,50

3. Speedy-pan. € 2,50

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Edited by Mootje1300

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.