Jump to content

Beste pan rijders,

Ben 23jaar en heb 1jaar met een. Mooie oldtimer honda shadow rond getourd pracht van een machine maar mits ik 1maand geleden volwaardig A rijbewijs heb gehaald heb ik mijn geliefde shadow geruild voor een pan st1300a aangezien ik van plan ben vele vakanties met de moto te doen en verscheidene weekendjes gepland heb en vele uren op de moto spendeer ook woon werk verkeer heb ik nog 0% spijt van mijn keuze en hopelijk nog vele jaren plezier van mijn pan :D

Groetjes dennis

Featured Replies

Welkom Dennis! Veel plezier van jouw Pan en hier op het forum!

Ik denk dat je een Belg bent. In België mag je lessen voor het A rijbewijs als je twee jaar in het bezit bent van een A2 rijbewijs.

Welkom hier Dennis, ik denk dat je wel eens de Benjamin zou kunnen zijn, als je leeftijd en je verhaal klopt.

In ieder geval nog veel plezier met je Pan en wie weet tot ziens.

:biker:

Welkom Dennis,

Op dit mooie forum èn natuurlijk nog vele veilige kilometers vol Panplezier,

Gaaf dat je op jouw leeftijd al de keuze hebt gemaakt voor Pan

Honda THE Power of DREAMS GoodGoodGood

• Author
Welkom Dennis en ik maar denken dat je pas op de 24e je A rijbewijs mocht halen.:Biggrin:Biggrin

Dit is ook correct! Maar aangezien ik op mij. 18 rijbewijs a2 heb gehaald om de wet te omzeilen en zodus in de overgangs maatregel van 2jaar a2 rijbewijs te hebben mocht ik dit jaar volwaardig examen afleggen :D