Jump to content

Ik moet mij nog voorstellen als Forumlid. Toen ik mij in november 2012 als lid op dit Pantastische Forum aangemeld heb is dat niet gebeurd. Waarom niet ? Misschien omdat de meeste Forumleden mij al jaren kenden van het PR Forum en ik er verder niet bij stil gestaan heb. Dus nu dan dit verzuim even goedmaken.

Ik ben Cees van Zomeren, heb 68 levensjaren en woon in het mooie Zevenbergen.

Ik rijd vanaf mijn 20ste motor, ben met een Ducatie 350 Desmo begonnen, daarna heb ik voornamelijk Moto Guzzi gereden.

Heb daar heel veel mooie ritten door heel Europa mee gereden en veel leuke evenementen mee bezocht, o.a. Treffens, kampeerweekenden en FIM rally’s. Heb door het motorrijden ook veel vrienden gemaakt, het is lang een levenswijze voor mij geweest, alles draaide om de motor.

In 2005 hebben mijn vrouw en ik een prachtige zijspancombinatie gekocht, een ST1300 met EML bakkie. Daar hebben we 11 jaar en 100.000 km pechvrij en met veel plezier mee gereden. We hebben door de Pan ook weer veel leuke mensen leren kennen, vooral door de Forums. Door het Forum heb ik met raad en daad van vooral, Marccc, luc, Henk en Gert en vele ander aan de ST 1300 leren sleutelen. Daar heb ik heel veel plezier aan beleefd en kon zelf het dagelijks onderhoud doen.

Ook verschillende evenementen vergeet ik niet zoals: de rit met oma in Purmerend, de verschillende dagen dat ik bij Maccc geweest ben om te sleutelen, de sleutel/leerdag met onze aller Henk, de TDT’s, MWB’s. en de toertochten. Oja, zeker niet vergeten het cadeau overhandigen aan Henk in ????, was een happening.

Frankrijk was ons favoriete vakantieland en hebben dat helemaal doorkruist, met als vaste stopplaats het heel gezellige en goede motorhotel in de Vercors, www.hotellemarronnier.com

Een maand geleden hebben we het span verkocht, we reden er bijna nooit meer mee. Toch deed het me wat toen de nieuwe eigenaar er mee wegreed, maar hij is in goede handen.

Ik ga nu verder toeren op mijn Moto Guzzi California 3.

DSC00579.JPG.e0599859184294f37358c1ebe133d6c4.JPG

Mvg, ExSidecarCeesie

Edited by ExSidecarCeesie

Featured Replies