Jump to content

Touring flip up van mdi... ervaringen??

IMG_5561.thumb.PNG.f17f9e2c142abab4915991ecede8e1a6.PNG Iemand ervaring met dit scherm? Met de Flip up??

Volgens winkel is dit vlak scherm zoals standaard????

Bedankt voor der reacties!!

Groeten

Kinekurt

Featured Replies

Geen enkele ervaring mee...

Wel lijkt het ons leuk om jou te leren kennen. Daarom wil ik je ook vragen of jij je misschien voor wil stellen in het daarvoor bestemde topic.

Dit maakt het voor jou in de toekomst ook mogelijk om spullen aan te bieden als je bijvoorbeeld deze ruit besluit te kopen.

• Author

De term 'Flip up' is dus geen term met betrekking tot de knik in de ruit blijkbaar.... dit volgens de uitleg van mdi!!!

Is dit zo?????

Hallo kinekurt, Ik heb zo een ruit van MDI ooit gekocht voor mijn vorige pan. Hij was van 2004. Voor mij was die ruit waardeloos(bulderend lawaai) en was ze niet helemaal mooi gevormd...
  • Author

ook de verkoopstechniek van Flip up die er dan geen blijkt te zijn ... dan aan telefoon kreeg ik te horen dat ik zelf interpreteerde wat een Flip up was... dus bij hun is een verhoogd scherm zonder de knik ook al een Flip up... jammer genoeg aan laten vangen maar heb het scherm geweigerd.. mdi zou het terugnemen indien de verdeler in Zele , België hiermee akkoord zou gaan!!

Ben eigenlijk heel misnoegd over heel de situatie en de website van mdi

Hoezo....heeft het je wat gekost dan...?

De test service is toch prima...iedere ervaring is anders, wat voor de een werkt doet niets of maakt het erger voor de ander...

• Author

Ik ben van België, dus helaas testen ging niet meteen..

mss dom van mij dat ik de term glip up steeds associeer met die knik..

140 euro maar scherm ni meegenomen . Wil dan niet verhoogd scherm, nl afmetingen maar met de knik in...

Dagtripje plannen is goed te doen met een toerbuffel als de 1300... ;)

Ze hebben nog 5 andere oplossingen die je kan proberen...meten = weten...

Passen en proefrijden is de beste (en goedkoopste) oplossing.

Het enige wat je moet doen is investeren in tijd.

• Author

Idd dat heb ik nu wel geleerd!! ;) maar als tijd een moeilijke component is ga je vaak af aan omschrijvingen op de website...

tot zaterdag Manus! Mijn spatlapje moet nog eens gemonteerd geraken

• Author

Eerst van deze zien af te raken... morgen nog wat bellen :)))

Maar heb ermax idd dit weekend ook bekeken!

Bedankt!!!

Tot zaterdag!!

• 3 weeks later...