Jump to content

Featured Replies

O........................wat heb je in de aanbieding dan??

Hupelde:

Ja met een aankoopbedrag in Nederland van €20.500,- euro t.o. €16.000,- euro in België, dat maakt dat een gebruikte ook aanmerkelijk goedkoper is aldaar.

Maar in Belgie heb je veel hogere kosten voor het op naam stellen(inschrijving)

Marc beging op een handelaar te lijken

nu nog een werkplaats en ik ga hem voorstellen om te gaan verhuizen

Als je in België met de motor naar je werk gaat kost het je geen cent!

Alle kosten die slaan op het beroepsgedeelte kunnen voor de volle 100 % in aftrek brengen. Het gaat dan bv. om kosten van onderhoud, verzekering, afschrijving… Een moto kan bovendien ook degressief (= versneld) afgeschreven worden. Ook de speciale uitrusting zoals uw helm, uw handschoenen, het lederen pak, is aftrekbaar.

• Author

Het word alleen verkeert opgevat, ze denken dat alles voor de 100% word terug betaald via de belastingen, dan kom je wel bedrogen uit.

Ik rij al 14 jaar alle dagen met de Pan naar het werk en in mijn situatie bekeken doe ik er geen enkel voordeel bij, ik heb het al aan meerdere boekhouders laten uittellen, anders zou ik zoals de wet het voorschrijft, dan alle 3 a' 5 jaren een nieuwe pan kopen in plaats van een occasie. En dan had ik hier al lang alle verschillende kleuren van de Pans al thuis staan.

Plus hier in B zijn de Pans niet gratis maar je kan ze hier iets voordeliger kopen dan in NL, maar je moet zoals Waffy schrijft ook de inschrijving er voor betalen, en dat is ook behoorlijk wat geld waar je niets aan hebt en dat betalen jullie niet.