Jump to content

Zo operatie distributie snaar en spanner en rollen vervangen is begonnen eerst een berg weg slopen 80000 boutjes en schroeven wat een werk maar ik heb lekker weer dat maakt weer veel goeda5b6614dd1084430744083d640af4d70.jpg738d3732a34c1eace9d882d97d26904e.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Featured Replies

• Author
zo de snaar en rollen zitten er weer op en de afdek kappen ook nu bezig met radiateur witte corrosie er af geborsteld en staat nu weer in de zwarte lak nu bezig met koel vin en motortje schoon maken woensdag de hele zooi weer terug bouwen en gelijk olie en filter wissel daar na maar gelijk de carbs gelijk zetten foto`s volgen nog
  • Author

Ja ben op mijn gemak bezig het slopen van al het kunststof iets meer dan anderhalf uur snaar en rollen zelf ook ongeveer 1 uurtje met alle controle zo als 4 x de kruk as tornen en na spannen en afdek plastieken terug zetten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dat is best snel ik zou er veel langer overdoen,ik bekijk het vanaf het voor wiel , ruimte maken alles demonteren en alles weer monteren. Dan kom vaak nog wat anders tegen,zoals moeren die niet los willen enz. ik vind knap top van je:bravo:

Heb vandaag de klepdekselpakking gedaan,en carburateurs gesynchroniseert.

Ook via de deksel ff de riem bekeken maar zag er nog allemaal prima uit.

Olie ververst dus weer klaar voor een nieuw jaar.

Hopen dat het zaterdag droog is.

• Author
dat is best snel ik zou er veel langer overdoen,ik bekijk het vanaf het voor wiel , ruimte maken alles demonteren en alles weer monteren. Dan kom vaak nog wat anders tegen,zoals moeren die niet los willen enz. ik vind knap top van je:bravo:

Ja maar als je iets los maakt en je zet het weer in elkaar altijd beetje koperslip aan de boutjes heb je de volgende keer geen probleem met los krijgen wel zo makkelijk

• Author
Knap hoor... dat sommige van jullie dit kunnen en durven ik durf dit niet alleen te doen[emoji24][emoji24].

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

ja maar oefening baart kunst en als je iets niet alleen durft dan is er altijd wel iemand die er bij wil komen om je te controleren of je wel de goede handelingen doet en je zelf beetje in lezen of filmpjes bekijken op YouTube leer je ook veel van

• Author
Op t gemak .... uurtje of 494738 ...[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Nou Ozzy als ik er zo lang overdoe dan wort het tijd dat ik geen motor moet rijden whaaaaa en goed gereed schap is het halve werk

• Author
Klinkt al beter maar normaal binnen een dag nu ook gelijk wat andere dingen doen zo als slave schoon maken en olie en filter vervangen licht toch allemaal open dus gelijk maar mee nemen radiateur ook gelijk maar aan pakken ligt er toch los naast dus zie het maar als groot onderhoud