Jump to content

Elektronisch piepje ???

goede avond mede Panners,

Vanmiddag even er op uit geweest (nee nee niet het eerste of tweede ritje) maar toen Ik stil stond en we even rookten en een bakkie deden buiten hoorden we een piepje om de vijf seconden ongeveer,dacht eerst nog dat het een vrachtwagen was die verder op stond maar nee het kwam echt uit de Pan en nog nooit eerder gehoord,

Dus Ik denk als Ik thuis ben kijk Ik wel even op het forum,maar heel raar,bijna thuis even gestopt bij de chinees (lekker makkelijk) en geen piep meer,thuis gekomen,shaggie gerookt motor uit en geen piep meer,dus wie weet wat het kan zijn of heeft enig idee ???

Het was nou niet zo irritant maar als Je een keer op het terras zit en de motor staat vlak bij dan wordt het wel irritant denk Ik.

Het is een Pan 1100 uit '95 zonder toeters bellen of alarm er op

Featured Replies

Als het een "kreun" was en je je tank minder als half vol hebt zou het je benzinedop kunnen zijn. Tenminste dat had ik.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

er staat niets, over hoelang in bezit.

misschien een vorige eigenaar iets ingebouwd, al eens gecheckt ?

of er iets verborgen onder het kuipgedeelte hangt ?

• Author

Bijna twee jaar in bezit,en nog nooit eerder gehoord,

Sorry voor het achter houden van de informatie

• Author

Nou met behulp van de oud collega ben Ik er uit,

Het was bij een tankstation en als Ik daar koffie ga drinken zet Ik de Pan voor de shop (en daar komt ie,en niet gaan lachen allemaal) voor de shop staat ook zo'n nachtautomaat waar Je na sluitingstijd met Je bankpas kunt betalen,

De oud collega ging net de spullen binnen halen en denkt krijg nou wat,Ik hoor nog steeds dat piepje van vanmiddag,en zij luisteren en zoeken blijkt er een storing in die nachtautomaat te zitten en die gaf een waarschuwing,

tssssss,verzin het maar eens !!!!

Nou ja toch allemaal bedankt voor het snelle mee denken in ieder geval,

groetjes Friedrich

Toch die muis dus. emoji23.png

vanuit de betaalautomaat je pan bewonderen

piep piep piep

gelukkig lag het dus niet aan je motor (kon ook haast niet toch?)