Jump to content

https://ST1100-1300.eu/threads/mist-en-vizieren-t-blijft-een-drama.5827/#post-119712

Dit zijn zachtpapieren doekjes. Ze zijn in principe gemaakt voor brillen maar werkt ook uitstekend op helmvizieren. Het werkt met een of andere nanotechniek.

Het brillenglas / vizier licht beademen en dan een enkele keer met het doekje licht over het oppervlak wrijven. De bril of vizier beslaat dan ongeveer 8 uur lang niet. Wel binnenkant én buitenkant doen.

Per doekje 4.95. Lijkt duur maar is beslist de moeite waard.

Oh ja, het past in een envelopje, dus de verzendkosten zijn gratis voor forumleden.

Degene die deze "Defog It" doekjes willen hebben: stuur een pb met je naam en adres.

DefogIt.thumb.JPG.7f7db7dbb026193341a37617bf5e12b2.JPG

Edited by Optopan

Featured Replies

• Author

@Ieniemienie , Ik heb ze regelmatig meegenomen naar de TDT, maar het werd niet verkocht. Ik ben er dus maar mee gestopt.

Wellicht de volgende keer maar weer doen...?

(trouwens, wat kost nou een postzegeltje!)

• Author

Even voor de duidelijkheid: Ik doe dit voor de forumleden.

Dus geen verzendkosten, is GRATIS !

(in tegenstelling tot de website die genoemd is door Grispan).

Ik weet niet zeker of ik op de TDT van 25/3 aanwezig kan zijn en de doekjes daar kan aanbieden.

• Administrators
Kun je zo'n doekje bewaren als de verpakking eenmaal open is geweest, Hans? Zó vaak mist het hier nou ook weer niet, en als je bij de volgende bak mist een verdroogd doekje hebt wordt het toch best een dure sport . .

Helemaal eens Marcel.

Daarom lijkt me zo'n flesje handiger. Alleen heb ik nog niet ontdekt of dat hier in NL verkrijgbaar is. Zie het tot nu toe alleen in US webshops (met waanzinnig hoge verzendkosten...).

defog.jpg.4edd6c3d9fd4edda65156eba06b6a305.jpg

Groets, Hans

• Author
Ja. Je kunt het zakje luchtdicht afsluiten. Na maanden is het doekje nog steeds bruikbaar (zoals ik zelf heb ervaren).
  • Author

Dag Ad,

Graag je naam, adres en hoeveelheid per pb.

Groet,

Hans

Hier ook ontvangen en betaald.

Hans bedankt!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

• Author

Hallo allemaal,

Ik heb de betaling ontvangen van iedereen die de doekjes bij mij besteld hebben.

Laat maar weten op het forum wat jullie er van vinden.

Hans

Zal ik doen Hans [emoji3]

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Opto,

Als je er morgen niet bent, kom ik wel effe naar je winkel toe ergens komende week..

Scheelt jou postzegels en ik heb nog een leuk ritje van huis naar overschie...Wink:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.