mijn vorige motor was een DL 1000 van 2003 en daar heb ik 13 jaar mee gereden en ongeveer 60 000 km bij elkaar gefietst.
Ik heb altijd dezelfde contactsleutel gebruikt , 13 jaar aan één stuk.
Die sleutel was als het ware gezet naar mijn contactslot of moet ik zeggen dat mijn contactslot was gezet naar mijn sleutel.
Bij de verkoop ( export naar Polen ) gaf ik mijn reservesleutel mee.
Mijn reservesleutel ging probleemloos in het contactslot maar draaien ging niet.
Die sleutel was nieuw en het contactslot was gebruikt.
Ik heb mijn pan verleden jaar gekocht , 6 jaar oud en 43 000 km op de teller en zal vanaf nu een tijdje mijn reservesleutel gebruiken zodat alles mooi op elkaar kan euh , inslijten ?
Je zal maar ergens staan met je reservesleutel en je kan hem niet gebruiken.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hallo ,
mijn vorige motor was een DL 1000 van 2003 en daar heb ik 13 jaar mee gereden en ongeveer 60 000 km bij elkaar gefietst.
Ik heb altijd dezelfde contactsleutel gebruikt , 13 jaar aan één stuk.
Die sleutel was als het ware gezet naar mijn contactslot of moet ik zeggen dat mijn contactslot was gezet naar mijn sleutel.
Bij de verkoop ( export naar Polen ) gaf ik mijn reservesleutel mee.
Mijn reservesleutel ging probleemloos in het contactslot maar draaien ging niet.
Die sleutel was nieuw en het contactslot was gebruikt.
Ik heb mijn pan verleden jaar gekocht , 6 jaar oud en 43 000 km op de teller en zal vanaf nu een tijdje mijn reservesleutel gebruiken zodat alles mooi op elkaar kan euh , inslijten ?
Je zal maar ergens staan met je reservesleutel en je kan hem niet gebruiken.