Jump to content

Hallo,

Mijn naam is Erwin van Brink, 50 jaar jong, getrouwd, 4 kidz en woon in Tolkamer.

Sinds jaren weer een motor gekocht, een Pan European uit 2001 welke geïmporteerd is uit Engeland. Heb hem bij een dealer in NL gekocht.

Ooit begonnen op een Yamaha Virago XV1000 en een paar jaar op een Honda PC800 gereden.

Door tijdgebrek ( eigen zaak en kinderen ) motor verkocht, maar altijd wel het motorrijden gemist.

Complimenten over dit forum. Veel info, en behulpzame leden !

Ik wil nog wel e.e.a. aanpassen ( Dashboard - is nu Miles ipv KM's -, verlichting enz. ) en denk dat dat wel goed komt met hulp uit dit forum.

Met vriendelijke groet,

Erwin

Featured Replies

Welkom hier Erwin,

Zelf heb ik ook een van origine miles motor. Daar is goed mee te leven maar het stoorde mij genoeg om op zoek te gaan naar een oplossing.

Tot nu toe heb ik geen andere oplossingen gevonden dan een geheel ander dashboard kopen of het geluk hebben dat je een losse km plaat op de kop kan tikken.

Deze kan je ook custom laten maken zoals @Mikey gedaan heeft.

Gebruik de zoekfunctie maar eens.

:biker:

Edited by panpatje

Welkom Erwin. En je tellers aanpassen kan. Gezien je bouwjaar heb je een 1100 dus analoge km/dag-teller. Dan kan je alleen de wijzerplaten vervangen door km/u maar blijft je teller nog gewoon in mijlen tellen. Dus vervangen gehele unit is de enige optie. De plaat vervangen bij een 1300 is wel mogelijk aangezien die mijlen units de mogelijkheid hebben de km stand (digitaal) zowel in km's als mijlen weer te geven. Dus zoeken op mijn eerdere posts zoals @MarcelW schreef heeft niet zoveel zin denk ik, tenzij je een hele vroege 1300 hebt...[emoji6]