Jump to content

Beste Pan rijders,

Ik heb al even rond gekeken op dit forum en daar ook al goede informatie vanaf gehaald. Daarom nu dan ook maar even netjes voorstellen ;)

Ik ben sinds vorig jaar overgestapt van een Deauville naar een echte motor. Zelf ben ik al wel altijd al een Honda rijder geweest, voor mijn Deauville had ik al een Transalp.

Ik kon mijn tot op het bot versleten Deauville voor toch nog een mooi prijsje inruilen bij Snoek en heb daar mijn eerste Pan uit 2oo2 gekocht. De eerste serie van de st1300 maar wel voorzien van alle updates, zo heb ik mij laten vertellen.. Ik kom zelf ook uit Heerhugowaard dus dat was wel zo makkelijk.

Zelf ben ik al wel altijd al een Honda rijder geweest, voor mijn Deauville had ik al een Transalp.

Ik ben tot nu toe zeer gecharmeerd van de rijeigenschappen van de Pan. Ik kijk er dan ook naar uit om komend voorjaar weer met onze groep naar de Eifel te gaan!

Groeten

Rik

Featured Replies

Hoi Rik, leuk weer iemand uit NH erbij! Maareh, een Deauville is toch ook een echte motor Unknw?

Ik heb er ook op gereden (NT700) en ok, het heeft wat minder vermogen en het trilt wat meer maar voor de rest is er toch niets mis mee? In de stad is de NT lekker wendbaar en een stuk lichter in gewicht.

Toegegeven, de ST rijdt een stuk fijner en ligt ook een stuk steviger op de weg dan de NT. Ook omdat je wat sneller van de plek komt en wat sneller kan rijden is de ST een fijnere machine Dirol

Veel plezier, ook als je gaat toeren in de Eiffel!

Dag Rik, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en dit forum. Enne.... een miniPan is ook een echte motor!

Edited by PanEuRoel

• Author

Dank allemaal! In mijn eerste topic zat ook wel een beetje sarcasme verscholen hoor.

Uiteraard is de Deauville een hele echte, ik heb er niet voor niets vele kilometers op doorgebracht! Good

Na mijn Transalp was het ook een logische keuze als woon/werk fiets;

Zelfde motorblok en cardan aandrijving, en dat alles voor een mooi prijsje!

Maar wat een verschil met een pan zeg! Had ik jaren eerder moeten doen :)