Jump to content

Hallo allemaal ,

is er ooit al eens iemand in een Louis.de winkel geweest en wat ze op het internet verkopen kan je dat daar ook bekijken , vastnemen , voelen , ruiken ?

Of is de keuze eerder beperkt , ze hebben natuurlijk een groot gamma.

Grtjs.

Featured Replies

Vaak genoeg geweest, mooie zaken hoor

Meeste hebben ze in de winkel ook ... anders wel in het magazijn....(van diezelfde winkel)

Lekker dagje uit van maken.

Vaak zit er ook wel een winkel van Polo in de buurt.

Ik ben jaren geleden bij Louis in Hamburg geweest. Een hele grote winkel met goed en behulpzaam personeel. En wat Ozzy zegt: Polo is ook een leuke winkel om te struinen (en als je naar Kleve gaat: het tentje wat Pommes und Bratwurst van het tentje op het parkeerterrein verkoopt heeft lekker spul)

In dezelfde straat in Hamburg Hammerbrook in de Südestrasse 83 als je de winkel uitloopt

en je gaat linksaf door de stoplichten heen en nog ongeveer 200 meter aan de linkerkant

hebben ze nog een outletstore, kun je af en toe nog wat mooi's scoren. helmen broek en jassen

en nog veel meer.

Als je in de Süderstrasse rechtaf gaat de parkeerplaats op loop dan even het oude gebouw in op de

3e etage kun je wel eens iets mooi's scoren, daar komen de spullen terecht die de mensen weer

terugsturen waar iets aan mankeert. Ze hebben daar ook veel voor oude motoren.

• Author

Nou heren ,

bedankt voor de reacties.

Ze hebben wel wat winkels en het dichtste voor me is die van Aken.

Een bezoekje, al is het maar om het eens gezien te hebben dringt zich wel op.

Zo te zien op Google Maps is dat in het centrum.

Als ik met de wagen zou gaan dan heb ik zo'n milieu vignet nodig ?

En Motozoom in Nederland is weer nagenoeg gelijk aan Louis

Motozoom is Louis ;) dit is te zien aan hun eigenmerk artikelen die ze bij Motozoom verkopen staat altijd Louis.de op ;)

Ze hebben soms te gekke aanbiedingen.

Ze sturen ook regelmatig een folder met een korting kaart mee soms wel 20% (bij een minimale besteding van x bedrag). Als je bv nieuwe helm of kleding nodig bent dan zou ik Louis zeker eens bezoeken. Mijn ervaring met het personeel is daar ook erg goed. Nemen alle tijd voor je en als je een helm koopt die toch niet bevalt dan kan je hem ruilen ondanks dat je hem gedragen hebt. Dat heb ik nog niet eerder ergens mee gemaakt.

• 2 weeks later...
En andersom ook. Maar dat is gewoon een kwestie van vraag en aanbod ;) (soms is het zelfs bij Louis goedkoper)

Louis is eruit als hoofdleverancier, dat is nu Polo.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk