Jump to content

Hallo,

Ik heb een en ander voorbij zien komen van een gear indicator voor de ST1300. Nu lijkt mij dat ook een hele handige toevoeging aan mijn zilvergrijze Pan uit 2004. Dan natuurlijk wel mooi weggewerkt in het dashbord bij de controlelampjes, waarbij het Pan-logo natuurlijk nog gewoon zichtbaar is en oplicht.

Nu ik zelf totaal niet handig ben, vraag ik me af of er iemand is die dat zou kunnen doen. En wat dat dan kost.

NB ik had John/Tiger al benaderd, maar die heeft helaas geen tijd.

Ben benieuwd.

Groet, Jorn

Breda

Featured Replies

Hallo,ik wil ook wel een GI ,aangezien Tiger geen tijd heeft,hoop ik dat er iemand is die dat kan fiksen. Ik heb een 1300 uit 2008.

Groeten Speedy.

de GI op mijn Pan heb ik zelf geplaatst. (Zie vorige berichtjes bij Gear Indicator)

Ik wil wel helpen maar er is wel een logistiek probleem. Ik woon nl in Oostende. En dat zal ik op 25/3 met jouw bespreken.

Voor Speedy is de afstand moeilijk haalbaar.

Ik moet zeggen dat het wel heel mooi is, op de mijne is het al gedaan. Schitterend gewoon, waarom niet af fabriek op deze manier ?

Heb ook de download gelezen https://st1100-1300.eu/threads/tiger-gear-indicator-tgi-inbouwen-st1300.3633/

Petje af hoor, ik ben best wel handig....maar met dit soort klusjes bemoei ik mij niet mee. Het is best een trickie klus zo te zien welke niet eventjes tussen de middag gebeurt zal zijn.

Succes.

• Author

Ik ben heel benieuwd, maar vooral heel afhankelijk van iemand die heel handig is Rolleyes.

Pierre, Oostende, dat is vast met een mooie toertje van te combineren :vroem:.

• 1 month later...
  • Author

Pierre, super bedankt voor het prachtig inbouwen van de gear indicator. Heel blij mee. Het was de trip naar Oostende meer dan waard!

Jorn

• 4 weeks later...