Jump to content

Featured Replies

Zoderju die heeft geluk gehad, dat is vlakbij. Er rijden wel een paar rode pan's hier in glanerbrug, ik was het niet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Keal! Dat is bij mij om de hoek en dezelfde uitvoering als de mijne, maar ik ben het gelukkig niet!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Author

Gelukkig is het alleen maar materiële schade ....

Oké de deuk in zijn of haar ego is natuurlijk ook niet leuk maar dat alles is op te lossen.

Gelukkig alleen materiele schade, maar blijft een akelig gezicht zo'n verfrommelde Pan.

Sterkte voor de berijder.

M'n oude collega(jonge gast) woont in Glanebrug en heeft ook z'n st1100 in de zelfde kleur... ff kijken of ik z'n nummer nog heb.
Akelig gezicht hoor. Gelukkig geen ernstige dingen met de bestuurder gebeurd (behalve de schade aan de brommert dan). Erg genoeg maar je gezondheid is duizend keer belangrijk dan wat metaal en kunststof. Dat is allemaal vervangbaar.

Sinds 14 november ken ik ook een engeltje, en ben blij dat hij het thuis op de bank kan vertellen. De spierpijn gaat vanzelf over. Sterkte

vanaf de beldoos

Heb iets soortgelijks een jaar of 16 geleden ervaren met een BMW K1200RS.

Motor heeft het niet na kunnen vertellen (huurmotor met slechts 4k op de teller).

Op een blauwe plek op mijn heup, een blauw oog vanwege het brildragen onder de helm, en een heel klein gaatje in de knie door het schuren over het asfalt na, niets aan over gehouden.

Ben van mening dat er bij mij minstens 2 engeltjes aanwezig zijn geweest (iedere schouder 1).

Maar inderdaad goed om te horen dat de bestuurder in kwestie er zelf weinig tot niets aan over heeft gehouden.

Die deuk in het ego komt wel weer goed, en zoals Brulboei hiervoor al aangaf, de spierpijn gaat wel weer over.