Jump to content

Zo heb je 'n fiets, en zo heb je niets !

Pan gaat nieuwe distributieriem, spanrollen, en waterpomp krijgen. Verder grote beurt, en ga een nieuwe kabelboom maken voor alle opgebouwde gadgets als flitsers, gps, stebel en noem maar op.....

dit gaat de nodige uurtjes in beslag nemen maar ik heb er geen haast mee009.thumb.JPG.cb31ff01d9ec77e7e7be62c49352dda9.JPG 010.thumb.JPG.94836411f7b9b90ad6dfcb28c9f9a3cc.JPG

Featured Replies

Bij mij ook. Ik rijd dagelijks. Hooguit in het weekeinde heeft t pannetje een beestje rust. Heb in t afgelopen half jaar sinds ik de trotse bezitter ben meer gereden dan in de voorafgaande 11 jaar...

Cees, ik drink geen alcohol, maar als ik je kan helpen door lekker mee te klussen....[emoji41][emoji41][emoji41][emoji41]

Sent from my iPhone using Tapatalk

• 2 weeks later...
  • Author

de werkzaamheden gaan onder leiding van mijn vaste sleutelmaat en dé man die mij het motorrijden leerde, Jan Gerritsen in Nijkerkerveen.

dus retteketet, voor :biker: motorrijles naar Jan in N'veen !

de waterpomp behoefde niet vervangen te worden, was nog een beauty ! ( ja, ik kan hem/haar natuurlijk op voorhand vervangen, maar als hij/zij het nog bijvoorbeeld 3 jaar uithoudt... )

• 2 weeks later...
  • Author

brommerd weer terug, de distributieriem ( 70K km en 15 jaar oud ) zag er op het oog nog netjes uit......

gelijk grote beurt gedaan en neue voorband, klaar voor veel veilige kilometers in 2015, van mij mag de zomer komen Yahoo:

• Author
even een aanvulling : in principe gebruik ik de pan het hele jaar door ! Hoewel ik op 5 minuten lopen van mijn werk woon, is de Pan een stukje hobby / ontspanning en noem maar op voor mij, dus als het even kan wordt de startknop ingedrukt : is het voor een ritje van pakweg 1 uur of een hele dag, maakt mij niet uit : uitwaaien en je hoofd leegmaken is ook lekker ! natuurlijk is het zomers wel lekkerderderder dan vandaag......

Hee dat klinkt bekend hahahahaha

Zegt Suus ook weleens...

Volgens mij ben je met die motor !!!! getrouwd.

Daar ben je zuiniger op als op mij.

Dan heb ik een reeks antwoorden:

- Jij kunt jezelf wassen, mijn Pan Niet

- Jij kunt zelf naar Miss Etam om kleren te kopen, Mijn Pan moet af en toe een nieuw jasje inde vorm van een waslaag

- Jij kunt zelf Zalando bellen, Mijn pan niet. Als zij nieuwe schoenen moet, neem ik haar mee naar Waffie.

- Jij kunt zelf he dekbed over je heentrekken, Bij mijn Pan moet ik zelf de hoes eroverheen trekken.

- Als ik met de Pan Rechts af wil, dan gaat ze... Jij wilt altijd de andere kant op

- Mijn Pan vraagt pas om wat te drinken als we 400 kilometer weg zijn.... Jij begint na een half uur al te zeuren dat je moet piesen.

- Mijn Pan zeurt niet als ik 140 rij.... jij wel... als je achterop zit tenminste.

- Mijn Pan zeurt niet als er een sponsoraanvraag van de CJIB in de bus ligt..... jij wel

- Mijn pan is gelijk wakker als ik naar mijn werk ga.... jij draait je nog drie keer om

En dan de term.... die motor he... dan kan ik haar wel wat aandoen......

Maar Suus en ik zijn al bijna 25 jaar gelukkig getrouwd...hahahahahahahaha

Maar goed dat even terzijde

Nee hoor.. Zeus weet precies hoe ik erover denk.

Vindt ze ook niet erg, anders had ik vandaag van haar geen nieuwe motorkleren gekregen... SinterSuus of Kerstvrouw hahahahahaha

Maareh.. niet stiekum laten lezen he als we op visite zijnWink:Wink:Wink:

• Author

gezocht radiatorslang van onderzijde thermosstaathuis naar bovenzijde radiator, circa 25 cm lang en 1 bocht, artikelnr 19503-MT3-000

natuurlijk is iedere motorzaak dicht, iemand enig idee ???????? of -helaas- wachten tot begin januari 2015.........

• 1 month later...
Mini Benz; een ST1100 kan wel harder trekken, maar of 110 Nm bij 6000 toeren nu echt fijn is?

krijg je brandgeur van ( zoals spinnende banden , rubbergeur )