Jump to content

Wie gaan er dit jaar naar de Motorbeurs?

Wat staat er op jouw verlanglijstje, waar ga je echt naar kijken?

Met wie ga je en wanneer?

Sorry, ben even nieuwsgierig.😀

Featured Replies

ik ook niet al lang geleden mee gestopt, ging vaak met de motor maar ook vaak rot weer, steeds een beetje duurder en al die km lopen wordt me ook te veel pffff.

als ik interesse heb a ik wel naar de motorzaken in de buurt.

Ik ben wel van plan te gaan met mijn oudste zoon. Zal donderdagavond worden denk ik, misschien bij goed weer op de motor, anders met de trein.

Geen bijzondere zaken om te zien, meer quality time met mijn zoon 🙂. Broodje Unox, onbereikbare motoren kijken en de nieuwe modellen.

Dat dus 🙂

Enne @Rimconator wanneer ga jij dan en met wie en voor wat ?

Edited by Animal

Ga zelf voor de gezelligheid, motoren zie ik wel in de showroom.

Bakkie koffie er bij, staan de anderen niet in mijn nek te hijgen.

En komt er een type uit waar je aan zit te denken: de ervaring is nog altijd eerste type laten staan

Tweede type heeft vaak aardig wat veranderingen ondervonden.

Vaak zitten er maar een paar maanden tussen de eerste en de tweede type.

Ivm met weekendje weg ga ik donderdagavond, samen met mn vrouw die ook motor rijd en m'n oudste zoon die niet kan wachten tot hij zijn rijbewijs heeft! Aantal jaren niet meer geweest of kunnen gaan, maar dit jaar zijn alle merken weer aanwezig en het is het 40 jarig jubileum natuurlijk!

Motoren kijken is altijd leuk, ook de shows natuurlijk maar dit jaar gaan we voor het eerst op de motor op vakantie dus daar wil ik ook wat meer info over verzamelen.

Veel plezier voor iedereen die gaat!

Misschien ga ik ook wel weer, maar vorig jaar al in een nieuwe motor, kleding en laarzen geïnvesteerd.

Misschien dit jaar een pletpet , en dan eentje met een modder/stenen/zonneklep …

Want dat schijnt in de mode te zijn op een tractor.

M’n Schuberth C4-pro is alweer enkele jaren oud.

• Author

@Animal ik ga zoals ieder jaar samen met broertje. Biertje drinken, motoren bekijken, slap ouwehoeren. Is voor ons begin van het seizoen.

Verder kijken naar mogelijkheden om Teigetje goed vast te zetten op de motortrailer.

Ik ga vrijdag kon de donderdag niet vrij krijgen samen met mijn pa maar dan wel met het koekblik ga kijken en hoogstwaarschijnlijk ga ik een nieuwe helm kopen misschien een nieuwe Cardo of Senna of nieuwe luidsprekers voor mijn oude Cardo het schuim is eraf lol. Ook ga ik me een setje oordoppen aan laten meten en als er dan nog euro's over zijn kijken naar een doorwaai Jas voor in de hete maanden

Ben er een paar keer geweest maar zo gruwelijk druk dat je nergens bij kan komen of tijd hebt voor een informatief gesprek.

Zonde van je geld, gewoon naar een dealer om daar de motoren te bekijken kan ie er vaak ook nog even op zitten of rijden.

Hier ga ik dan ook niet meer heen.

Nee, voor informatieve gesprekken mot je daar niet zijn.

Je dient vooraf al te weten wat je precies wil kopen, en verders voor de overige 90% voor de sfeer gaan.

Het is immers toch een beetje een lotgenotengroep 😂

Ik ga donderdag met mijn schoonzoon. Eens kijken voor optoplastics en wie weet wat nog meer. Daar komt bij dat ik er meer dan 10 jaar niet meer ben geweest en wat ik begrepen heb komen de bekende motormerken nu weer wel. Ben benieuwd. En eens kijken of de JBL speakers ook los te krijgen zijn voor mijn Sena CU10.

Vorig jaar geweest en dat was wel de laatste keer.

Vervelend druk en schreeuwende prijzen in de horeca en persoonlijk heb ik het idee dat het steeds minder om de motor gaat.

Maar ieder zijn ding dus voor diegene die gaan veel plezier!

Dit jaar gaat mijn vrouw voor het eerst mee; ik ben reuze benieuwd wat ze van de motorbeurs vind.

We gaan vrijdag in ons koekblik; de Pan is verkocht en de ervaringen met de NS zijn herhaaldelijk bagger. Vorig jaar anderhalf uur moeten wachten wegens storing. Ik ben dus nóg een keer naar de beurs gegaan.

Een verlanglijstje heb ik niet, de Harley heeft dit vervult en wordt eind van de maand geleverd.

Rugzakje mee met wat eten en drinken, daarna gezellig ergens samen nagenieten.

Ik hoop enkele bekenden te mogen ontmoeten.

Edited by Hans60

@Hans60 hmmmm wij gaan voor het eerst met de trein! Prijstechnisch was dat wel interessant ivm korting combi kaartje via ns.spoordeelwinkel.

Ben benieuwd dan....😅

Voor degene die ook met de trein willen gaan....

https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/uitjes/motorbeurs-utrecht.html

In ons geval vanaf Boxtel scheelde het iets van 17,- per combi kaartje.

In vergelijking met een los toegangskaartje en retour treinkaartje.

Ik ga nooooooit met de trein maar mn vriendin heeft me omgeluld omdat het station naast de beurs is en door de korting met de auto niet heel veel goedkoper is....

@panman1100 tja.. parkeren is duur maar met de Jawa naar de motorbeurs kan ik Jolanda niet aandoen. Dan is de liefde snel voorbij. Ehhh.. liefde voor het motorrijden.

Jammer dat je er dit jaar niet bij kunt zijn Henk. Volgend jaar weer?

Zelf ga ik vrijdag, met mijn maat .

Lekker rondlopen stom lullen.

En je komt altijd bekenden tegen.

En vrijdag moet ik altijd stofzuigen etc etc.

Kom ik mooi onder uit. 😃

Ben vandaag geweest.

Het was redelijk maar niet té druk dus was goed te doen.

Ik ben al lang niet meer geweest maar met het 40 jarig jubileum had ik op de een of andere manier toch wel iets meer spektakel verwacht.

Maar motoren kijken is altijd leuk dus was verder wel een geslaagd dagje!

Ook net terug van de beurs. Inderdaad niet al te druk, veel 2e hands motoren en heel veel kleding, weinig te merken van 40 jaar motorbeurs. Wel geslaagd voor nieuwe optoplastics.

Wel opkomst electrische motoren en veel nieuwe, lees Chinese, motoren. Ook nieuwkomer CFMoto was prominent aanwezig.

Op zich wel een leuke dag geweest. Voorlopig wel weer even genoeg van de motorbeurs.

@rav4 ja dat viel.me ook op, veel (voor mij) onbekende merken. Vooral electrische en ook veel 'kleinere cilinder' motoren.

In mijn geheugen hadden de grote merken veel grotere stands maar dat kan ook aan mij liggen haha.

De stand van motorkledingstore was niet normaal groot, wat me toch doet afvragen of er wel genoeg standhouders waren...

@Leonnekuh viel mij ook op. Bijna een halve hal alleen voor motorkledingstore en 1 hal die niet echt vol was en ook heel stil.

De bekende grote merken hadden idd veel ruimte, maar om eerlijk te zijn was er weinig nieuws mbt nieuwe modellen.

Maar goed, was blij toch geweest te zijn.