Jump to content

Hallo iedereen,

Ik ben Dennis 34 jaar uit Enschede en sinds kort in het bezit van mijn motorrijbewijs.

Heb me hier op het forum aangemeld omdat ik aan het kijken ben naar een leuke st1100 en graag voor-info heb alvorens een motor te kopen.

• Replies 52
  • Views 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Dennis80,welkom op het forum.

En succes met het vinden van een pan [emoji3]

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Die naam betekend iig hoog iq en bijzonder persoon. Dus wees welkom hier[emoji1]

Edited by Timbo

Zet even een raam open het begint hier te stinken!

http://partyflock.nl/images/user/298345_small_3314728.gif

Welkom Dennis80 (zal maar duidelijk zijn anders gaat die amoebe weer bijdehand doen... we zijn ook blij met jou hoor Dennis[emoji8]).

Gaat vast lukken een mooie Pan te vinden. Zat kennis op het forum en meerdere ervaringsdeskundigen in je eigen woonplaats, dus lekker dicht bij.

Maar wellicht heb je al gemerkt dat er een naamgenoot nogal nadrukkelijk aanwezig is hier dus vraag de Mods even je nickname aan te passen.

Kun je alleen maar profijt van hebben, geloof me...

Welkom Dennis en veel plezier op het forum. Ik geloof dat een pan wel een hele goede keuze is. Een hele betrouwbare en krachtige motor.

Dennis80, luister vooral niet naar Mike73839273939.

Veel gescheer en weinig wol.

Hou gewoon je naam aan. Want waar onze twents pantoffeldier niet aan gedacht heeft, dat je je nick wel kan veranderen, maar ze blijven je dennis noemen. Het feit dat pieter pantoffeldier, mike83839373839, ook Ivo genoemd wordt, je nu bestookt met leugens, is niet netjes of beschaafd. Daarentegen ben ik dat wel en zal mij daarom niet kinderachtig opstellen. Tenminste, dat ga ik proberen. Maar zoals je ziet, mensen voelen zich alleen al door je geweldige naam geïntimideerd. Nogmaals welkom.

Edited by Ozzy

Welkom Dennis en succes met het vinden van een metgezel met 2 wielen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Author
Dank jullie wel allemaal voor het warme welkom, mijn naam zal ik niet veranderen, denk dat de aap wel uit de mouw komt ;) :P