Jump to content

Hallo,

Ben nu in aankoop fase van een st1300 uit 2004 en hoop hier advies en of info te vinden.

Dag allemaal,

Ik ben dus Eric en woon in Beverwijk 58 jaar en net weer een jaar aan het rijden na 20 jaar niet. Aangespoord door mijn zoon die net zijn rijbewijs gehaald heeft. En alle ellende vorig jaar rond Amsterdam waar ik werk. Mijn werkzame leven staat in het teken van vervoer, Eerst op de bus, touringcar, vrachtwagen, Daarna tijdje in de uitzendbranche voor vrachtwagenchauffeurs, Toen op Schiphol op en tussen de vliegtuigen als projecteleider en nu al weer 13 jaar bij GVB Amsterdam waar ik de planning doe van alle Trams en bussen en alle verplaatsingen op de terreinen en garages. Fijne werkgever. Dus ook nog een trambewijs gehaald en uit hobby vaarbewijs. Mag alleen nog niet vliegen!!

Heb vandaag net ook mijn R1150RT verkocht te veel storingen en gedoe. Het is een ST1300 geworden gekocht in Lelystad. Krijgt nog even een beurt en een nieuwe Accu.

Hoop op mooie kilometers en met mijn zoon toeren. In de periode maart- oktober zal ik ook vaak woon-werkverkeer doen.

En ik hoop ook veel info op te doen hier op de site!

Groeten Eric

ST1300.jpg

januari 24 aangepast door EricB

Featured Replies

Welkom hier @EricB . Je gaat ongetwijfeld heel veel interessante info vinden over de ST1300. Post ff een paar foto's van je nieuwe aanwinst als de koop rond is. Zijn we hier altijd wel in geïnteresseerd.

Edited by RRR

Welkom Eric, fijn dat je een stukje over jezelf deelt met ons. Het motorvirus verdwijnt nooit. Leuk om te lezen dat je zoon het vlammetje heeft aangewakkerd. Dus wellicht wat ritjes samen? In februari naar de motorbeurs?

Wat een prachtige Pan heb je aangeschaft! Het zadel springt eruit; wat een kwaliteit en streling voor het oog. Je mag nu gaan ervaren dat een Pan veel betere kwaliteit is dan een BM-dinges.

De befaamde Duitse "Gründlichkeit" is al een tijdje ver te zoeken.

Je zult op ons forum ongetwijfeld alle informatie vinden die je zoekt.

TIP: Let even op de "techniek dagen" en de "gezellig samenkomen" dagen.

Veel veilige kilometers toegewenst.