Jump to content

Ken je dat... geen motorweer, niet lekker de sneeuw in kunnen in mijn geval vanwege mijn hart dat niet goed op de droge koude lucht reageert. Pff.. weinig posts op ons forum. Afijn, dan binnen genieten van de kachel, de Bijbel en wat binnenklusjes zoals een gescheurd dekbed repareren. Ook al loopt een Pan als een naaimachine, deze Toyota is toch ff anders. Hoe werkte dat ook alweer?? Gelukkig hebben we joetjoeb met video's; gas geven met de voet in plaats van een handvat. Hmm... Best handig; twee handen vrij. Anders dan op de Pan en na de snelle video een paar keer bekeken te hebben is het gelukt! De scheur is dicht, dus alles opbergen.

signal-2026-01-06-10-53-09-602.jpgDan blijkt de handleiding die ik tevergeefs zocht in het zijvak van de afdekhoes te zitten.. LOL !! Dan maar eerst een vrolijke kop koffie nemen.

Featured Replies

Nou Hans je bent lekker bezig zo te zien 😉 helemaal prima hoor.

Ik heb laatst ook zelf een binnenzak in mijn motorpak genaaid,ik zit dit als een soort van omgekeerde emancipatie😁.

Maar zie ik dit nu goed,zit je op een kerkbank of zo...?

• Author

@Motordidact scherp opgemerkt!

Het is een oudsten-kerkbank afkomstig uit de Evangelisch-Lutherse kerk, Bergen op Zoom, Faurestraat 14 (1939 - 2009).

Deze korte kerkbank stond bij een goede vriend totdat ik hem vertelde dat de bank helemaal verkeerd stond. Zijn vraag was; hoezo dan? Ik zei; die bank staat vÊÊl beter bij mij. Tja.. Daar was hij het gelukkig mee eens. Allebei happy.

Enne.. een binnenzak repareren? Lijkt mij lastig. Knap van je. Ik denk dat ik er een washandje in zou naaien.

Edited by Hans60

Wow, Hans wat mooi dat je een stuk Échte🙏 geschiedenis in je huis hebt staan !

Dat is wÊl behoorlijk spartaans zo'n harde Eikenbank, ik hoop dat je een kussen er "onder" hebt.

Ik zou zeggen blijf maar mooi binnen met dit đŸŒ¨ī¸winterweer en hopelijk treffen we elkaar weer eens op een bijeenkomst â˜ēī¸.

Ja, youtube en forums... gouden combinatie!

Er is weinig wat je niet zelf zou kunnen doen mits je de tijd wilt investeren om het te leren. En het is ook gewoon, naast dat het heel veel geld scheelt, erg leuk om te doen!

Ik zie dat je een aquarium hebt staan.

Ook daar kan je je (winter)tijd wel mee door komen! Aquarium houden (aquascapen) is mijn 2e grote hobby en ben dan ook 2x Nederlands kampioen geweest haha.

De winter is altijd een rustigere periode voor mij als schilder, en dan kom ik de tijd wel door met mijn bakje!

Staat nu in te draaien, volgende week planten erin!

IMG-20260102-WA0003.jpeg