Jump to content

Hai,

misschien ook handig om te weten.

Ik heb ooit een oproep gedaan voor een grill voor mijn auto. Nergens te vinden 2e hands behalve splinternieuw.

Dat werd hem niet.

Kwam bij een garage terecht die Sika 2910 gebruikte.

Dat spul kun je zelfs gebruiken om een gat te dichten en schroefdraad erin te tappen. (kleine bouten dan)

Ik gebruik het nu voor alle kunststof dat ik heb en dat spul word knal en knalhard. Scheurt niet op de plek, als het goed aanbrengt.

Ik "lijm" er werkelijk alles mee wat van kunststof is. Zit het ergens aan vast, heb je pech.

Slijpen gaat met een dremel om het vlak te maken en klaar.

Daar heb je ook een pistool bij nodig. 50 euro voor een sika pistool, nou nee.

Kwam bij DEZE ZAAK terecht en maakte een deal met de beste man.

Of ik wilde doorgeven of het paste en jawel. Leuk om te zien dat hij dit dan ook direct vermeldde op zijn website.

Misschien heeft iemand er wat aan, omdat ik veel middelen gebruikt heb, maar bij deze ben blijven hangen.

Er zijn nog tig middelen, maar deze vind ik het vermelden waard.

sikapower-2910-para-plasticos-rigidos-sika.jpg.67c0e2e2403bbcba51ff8f0b72a7d975.jpg

Featured Replies

http://cdn.werkenmetmerken.nl/img/sika_2211.png_533_800.png

Ook ik kan het bedrijf "werken met merken " aanbevelen. De paardentrailer die ik tweedehands kocht had wat beschadigingen in de aluminium sandwichplaatvloer met neopreen toplaag. Paard van vorige eigenaar had wat hard zijn ijzers laten landen op de neopreen toplaag, waardoor gaten in die laag. Op sommige plaatsen ook gaten in toplaag door schrapen Oplossing van de ene wagenbouwer was een rubber gietvloer. Andere wagenbouwer kwam met de oplossing Sikaflex 221 polymeer en een hechtprimer/reiningingsmiddel Sika® Aktivator-205, maar was voor hem te duur om uit te voeren vanwege arbeidsloon. Kon dat volgens hem beter zelf doen.

Je reinigt de plek en föhnt die vervolgens droog. Hechtprimer aanbrengen en ook late drogen. Kit onder de randen spuiten, laten wellen naar midden van het gat en het gat glad afstrijken in patroon van de vloer.Hele vloer van voor naar achter was een hele dag werk, maar het resultaat mocht er zijn. Zit er inmiddels ruim een jaar in en vloer is nog steeds dicht.

Bedrijf heeft ook nog heel veel ander spullen te koop tegen redelijke prijs.

• Author
Droogt snel. Als je echt voor volledige hardheid gaat, dan gewoon paar uur wachten. Maar voor klein spul denk dat het vast zit binnen een minuut en belasten ff 20 minuten wachten ofzo. Je voelt het vanzelf. Je kan tuutjes erop kopen of je doet wat ik some doe, gewoon beetje op een papiertje, mengen en smeren. Je moet wel snel zijn als je een klein beetje mixt. Want dat is echt zo droog.

Edited by Timbo

• Author

Oz, dan heb je een verkeerd beeld als je denkt dat dit "gewoon" is. Heb er een handvat van compressor mee dichtgemaakt waar een stuk uit lag en een scheur in zat. Nood operatie. Daarna de nippel waarop het luchtpistool werd aangesloten erin mee "gelijmd". 10 bar erop en gewoon niks aan de hand.

Na vernieuwen getracht het kapot te slaan, helaas, lukte niet.

Dus "gewoon" is het zeker niet.

Edited by Timbo

Lijkt mooi spul Dennis. Zou echt overtuigd zijn als je het op je lippen smeert en het langer als 5 minuten stil zou blijven. Dan is het echt goed![emoji23] [emoji23] [emoji23]

(Sorry maatje, had me voorgenomen je voortaan serieus te nemen en minder grappen uit te halen over jouw rug. Maar kon me niet beheersen... begin nu opnieuw, echt!)

• Author
Ivo, jij mag me nemen zoals je wilt. Geen probleem. Serieus of met een lach. Ook mensen zoals jij hebben genegenheid nodig[emoji8][emoji8][emoji8][emoji8] boterbloempje.

Edited by Ozzy

• Author

Elmo, ook voor jou geld dat ik graag wil dat je me serieus neemt.

Want die auto is geen grapje. [emoji23]

En kan iemand mij uitleggen waarom ik telkens dubbele handtekeningen krijg. Tapatalk en iphone iOS8.1. Ben van apple forum afgeschopt wegens de vraag: kunnen jullie mijn iOS naar 7.2 zetten. Schijnt strafbaar, illegaal en weet ik veel wat te zijn. Weet daar niks van. Heb als reden opgegeven dat me apps beter werkte en nu niet meer. Gekkies daar.

Edited by Ozzy

Ivo, jij mag me nemen zoals je wilt. Geen probleem. Serieus of met een lach. Ook mensen zoals jij hebben genegenheid nodig[emoji8][emoji8][emoji8][emoji8] boterbloempje.

Dennis,

ik begin toch stillekes aan u te twijfelen, ben jij er ook eentje van, een gat is een gat.:Bad