Jump to content
  • Moderators

Hier toch maar even melden dat ik afgelopen maandagochtend vroeg met spoed ben overgebracht maar het ziekenhuis.

Had uitval in rechterhand en been.

Was een lichte herseninfarct , iets met een bloedpropje die nu weg is

Na 2 dagen op intensive care mocht ik naar huis ,waar ik verder mag opknappen.

De komende 6 weken mag ik geen motor of auto rijden , die laatste heb ik niet 😅, dus even rustig aan.

Het lopen is nog moeizaam 😞 , maar het typen lukt , al kost het wel moeite, soms staat er iets onduidelijks maar dan kan ik het aanpassen.

Gaat helemaal goed komen volgens artsen , dus we gaan ervoor.

Maak er een goede jaarwisseling van en we zien elkaar in het nieuwe jaar.

Gezond en wel.

🙏 Henk

• Replies 56
  • Views 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• panman1100
    panman1100

Vandaag naar het ziekenhuis geweest , daar de nodige testen gedaan bij de neuroloog. Balans bij het naar rechtsom draaien is nog niet goed en rechtervoet maakt de beweging niet goed af bij het lopen.

• panman1100
    panman1100

@Eddy DM , het gaat beter . Maar eerst woensdag naar het ziekenhuis. Dan spreek ik de neuroloog , en dan weten we meer . Groetjes

• En ik ben niet sterk in emottioms (plaatjes) Maar heel veel sterkte en doe rustig aan Luister naar je lichaam

Posted Images

Featured Replies

Heel veel sterkte Henk. Dat is wel even schrikken. Hopelijk komt het allemaal weer goed en kan je weer lekker motorrijden. Hou je haaks!

Heftig Henk,

Hopelijk kom je er snel weer bovenop en kan je het met de juiste medicatie onderdrukken.

Heel veel beterschap.

Wat een nare en vast ook enge ervaring moet dat voor je zijn geweest Henk. Gelukkig gaat het fysiek alweer beter en mag je over 6 weken weer motor rijden. Dat is nog vóór de motorbeurs. Toch een lichtpuntje na deze dagen.

Sterkte!

Da's schrikken Henk. Ik wens je veel sterkte en een snel herstel. Dat je in 2026 maar weer vrolijk op je Pannetje mag rondrijden.

Edited by RRR

Ai Henk, dat zal even schrikken geweest zijn. Goed om te lezen dat het uiteindelijk fysiek weer wat beter gaat. Zal niet meevallen een tijdje niet op je geliefde pan rondsturen. Ik hoop dat je in 2026 weer snel hersteld en weer snel opstapt.

Dat is wederom erg schrikken, Henk !!!

Fijn dat de Zorg op tijd kwam want te laat zijn is hier niet wenselijk.

Hoop voor jou en jouw dierbaren op een Goed herstel en wens je Alle Goeds, Panman1100 👍🏻👍🏻👍🏻🍀🍀🍀👊🏻👊🏻👊🏻

Potdomme Henk, das weer ff schrikken man!

Fijn dat het steeds beter gaat. Als alles meezit ben je op tijd hersteld voor de Motorbeurs, hoop je daar te zien.

Spoedig herstel en een goede jaarwisseling gewenst.