Jump to content

Gezellig Samen zijn ! Editie 2026

Beste Forumleden,

Waarbij vadertje tijd aan zijn laatste week is begonnen heb ik inmiddels mijn blik weer in de toekomst weten te plaatsen.

Want ook voor het nieuwe jaar zal ik mijn deur open zetten voor diegene die samenhorigheid in een gezellig en warm daglicht weten te plaatsen.

Wij willen een ieder uitnodigen op de eerste dag gezellig van het nieuwe jaar op

Zondag 22 Februari 2026 op de locatie in Sprundel

( hek open vanaf 9.00 uur)

Ik verwacht geen zomerse temperaturen maar een heuse winter BBQ om warm te worden klinkt wel goed ( vooraf aanmelden als je hier aan mee wilt doen)

ik lees graag jullie input

Featured Replies

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Staat ook bij mij in de agenda.
Ik ga er niet de gehele dag bij kunnen zijn, ik heb nog verplichtingen later op de dag aan de andere kant van brabant.

Zoals gewoonlijk zal ik ook aanwezig zijn.

Voor de mensen die nog wat nodig hebben van onderdelen voor de Pan,

laat maar iets weten via een Pbtje.

Edited by marc pan

Ik kom wel en hoop dat we minstens met zijn 4 zijn,

dan kunnen we toch zeker een kaartje leggen. 😂

@Hans60 jammer dat je er niet bij bent,

ik had anders graag je nieuwe aanwinst gezien.

Edited by marc pan

@marc pan de Harley wordt aanstaande donderdag geleverd, dus nog een paar nachtjes geduld...

Ik hoop volgende keer (TDT?) met de Road King te verschijnen.

Succes met een kaartje leggen en een warme groet voor alle Panners en andere liefhebbers van motoren en BBQ.

TIP: zoekt iemand nog een Corbin of een Bikepenr? Kijk dan even bij "Te koop aangeboden". Past niet op een Harley..

20260210_165131.jpg

• Author

Ondanks de regen en de kou wil ik toch alle ( echte bikkels) wederom bedanken voor jullie aanwezigheid.... het ijs voor het nieuwe seizoen is hiermee gebroken en er kunnen alleen nog maar mooiere momenten gaan komen.

Een volgende dag gezellig zal snel weer komen. ene ik kan niet wachten.