Jump to content

Mijn dynamo lekt aan de achterzijde bij het rubber kapje. Is er dan inwendig een kering die vervangen kan worden. En kan dat als ik alleen het achterste deel van de dynamo eraf haal ter revisie. Dus dan wil ik de basisplaat laten zitten. Ik hoor graag van iemand die hier ervaring mee heeft

Featured Replies

Registratie datum ergens in 2014, dus is al even onder ons.

Ik ken wel een Redpan (Koos), maar die rijdt tegenwoordig een BMW GS… misschien heeft ie zijn oude rooie ST1100 ook nog 🤔

• Author

Haha. Klopt officiël ben ik niet nieuw. Maar wel lang uit de lucht geweest.

Waarom? Een Pan is heel lang al probleemloos. Nu het winter is ga ik een paar dingen Maar eens aanpakken. Bijvoorbeeld: de bekende plus omleiden ivm smeltende stekker ( heb ik al gefixt), lekkend achterkantje van 28 amp dynamo, iets zwetend onderkantje van koppeling slave cilinder en de bekende koelvloeistof lekkage onder de carburateurs.

Ik ben 61 uit omgeving Utrecht en rijd al vanaf 18 jaar motor

• 2 weeks later...
  • Author

Goedemorgen pan rijders. Een van jullie ervaring met bovenstaande,?

On 27-11-2025 at 22:23, Redpan said:

Haha. Klopt officiël ben ik niet nieuw. Maar wel lang uit de lucht geweest.

Waarom? Een Pan is heel lang al probleemloos. Nu het winter is ga ik een paar dingen Maar eens aanpakken. Bijvoorbeeld: de bekende plus omleiden ivm smeltende stekker ( heb ik al gefixt), lekkend achterkantje van 28 amp dynamo, iets zwetend onderkantje van koppeling slave cilinder en de bekende koelvloeistof lekkage onder de carburateurs.

Ik ben 61 uit omgeving Utrecht en rijd al vanaf 18 jaar motor

Goedemorgen pan rijders. Iemand ervaring met bovenstaande?

20251125_124942.jpg