Jump to content

Goedemiddag!

Even voorstellen: ik ben Sten, 25 en woon in zuid-limburg.

Als het goed is, kan ik zaterdag ochtend mijn nieuwe trots ophalen!!

Het is een ST1100 uit 1995 met ABS-TCS maar zonder ABS :-)

ST1100%2B1995.JPG

Featured Replies

Goede middag Sten,welkom op het forum en veel plezier met de ST1100 uit 1995 met ABS-TCS maar zonder ABS,dat laatste moet zijn CBS :D
  • Author
Goede middag Sten,welkom op het forum en veel plezier met de ST1100 uit 1995 met ABS-TCS maar zonder ABS,dat laatste moet zijn CBS :D

zelfs CBS heeft ie niet!

het is echt een ABS-TCS zonder ABS ;-)

• Author

Jup, en waarschijnlijk bij een voorgaande eigenaar al, want er branden geen storingslampjes.

Maakt mij persoonlijk niet uit, ik ben niet anders gewend dan rijden zonder ABS.

• Author

Dat zou zomaar kunnen, ik vond het in ieder geval geen dealbreker.

Hij remt ook zonder ABS als een malle :-)

Sten welkom in ons warme midden.

Waar komt de pan vandaan ?.... Ik ken er 1 waar de ABS verwijderd is ... Misschien kan ik je meer vertellen over de pan

Welkom Sten nog een paar nachtjes slapen en dan kan het plezier beginnen. Tot die tijd bied dit forum een bron aan info.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Author

Wat een overweldigende reacties hier! daar ga je je echt welkom door voelen!

(...) Waar komt de pan vandaan ?.... Ik ken er 1 waar de ABS verwijderd is ... Misschien kan ik je meer vertellen over de pan

Ik heb m gekocht bij Rosa Motoren in Eijsden.

Prima zaak overigens, kreeg meer terug voor m'n oude Yamaha Diversion 900 dan ik zelf gedacht had!