de link naar de roest site was geen succes. Heb toestemming gevraagd om de gegevens van de site te mogen gebruiken, was geen probleem, om een pdf ervan te kunnen maken.
Klikken op de bronvermelding link in het pdf bestand, leidt echter niet tot de website, maar tot een oorstrelend geluidje (mits je de juiste versie van Acrobat hebt)
Het is een geweldig stuk over roest, met allerlei testen. Middelen die precies laten zien wat het met roest doet, of niet doet.....
Onder ieder merk staat een link naar de site van het merk of naar de fabrikant.
Er staan 2 links tussen naar youtube.
Voor de rest zijn alle links naar de website van de maker verwijderd, omdat men nog bezig is de site schoon te krijgen.
Was echt een pokkuh klus! Maar de moeite waard. Kon wel de gehele opzet veranderen, zoals die van die roestsite vandaan kwam, maar dat zou me dagen ipv uren hebben gekost. Wil iemand dat perse doen, be my guest.
Denk dat de gemiddelde st rider echter blij is met deze info over roest. Waanzinnig interessant met een klip en klare winnaar!
Hierbij de pdf.
Groet
Dennis
PS: mochten jullie foutjes tegenkomen, taal of what ever, laat het me weten via pb.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hai,
de link naar de roest site was geen succes. Heb toestemming gevraagd om de gegevens van de site te mogen gebruiken, was geen probleem, om een pdf ervan te kunnen maken.
Klikken op de bronvermelding link in het pdf bestand, leidt echter niet tot de website, maar tot een oorstrelend geluidje
(mits je de juiste versie van Acrobat hebt)
Het is een geweldig stuk over roest, met allerlei testen. Middelen die precies laten zien wat het met roest doet, of niet doet.....
Onder ieder merk staat een link naar de site van het merk of naar de fabrikant.
Er staan 2 links tussen naar youtube.
Voor de rest zijn alle links naar de website van de maker verwijderd, omdat men nog bezig is de site schoon te krijgen.
Was echt een pokkuh klus! Maar de moeite waard. Kon wel de gehele opzet veranderen, zoals die van die roestsite vandaan kwam, maar dat zou me dagen ipv uren hebben gekost. Wil iemand dat perse doen, be my guest.
Denk dat de gemiddelde st rider echter blij is met deze info over roest. Waanzinnig interessant met een klip en klare winnaar!
Hierbij de pdf.
Groet
Dennis
PS: mochten jullie foutjes tegenkomen, taal of what ever, laat het me weten via pb.
Roest PDF.pdf
Edited by Dennis