Gelukkig bebben we de foto's nog. De buurmannen die telkens riepen: ben je weer met die motor van je bezig?, waren de sjaak.
Beetje bijdehand doen dat ik een "knappe motor" moet kopen, hebben iov de sint een liedje moeten zingen incl dansje.
Niemand, niemand maar dan ook niemand praat slecht over de motor van de Sint!!!
Revenge of the st1100 Sint.
Geweldig die kids. Gewoon op het plein waaraan ik woon een groot sinterklaasfeest. Grote partytent, een geluidsinstallatie van "heb ik jou daar", dankzij de buurman die daar een bedrijf in heeft.
22 kinderen die he-le-maal geen zenuwen hadden......
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Gelukkig bebben we de foto's nog. De buurmannen die telkens riepen: ben je weer met die motor van je bezig?, waren de sjaak.
Beetje bijdehand doen dat ik een "knappe motor" moet kopen, hebben iov de sint een liedje moeten zingen incl dansje.
Niemand, niemand maar dan ook niemand praat slecht over de motor van de Sint!!!
Revenge of the st1100 Sint.
Geweldig die kids. Gewoon op het plein waaraan ik woon een groot sinterklaasfeest. Grote partytent, een geluidsinstallatie van "heb ik jou daar", dankzij de buurman die daar een bedrijf in heeft.
22 kinderen die he-le-maal geen zenuwen hadden......
Love my life!
Edited by Dennis