Jump to content
  • Administrators

Via deze Weg

Willen Daisy en Ik iedereen bedanken die een bijdrage hebben gedaan aan het prachtige kado wat we op de TDA hebben mogen ontvangen,

We waren er beide stil van :cry:

Tevens wil ik iedereen bedanken voor de extra donatie van 124 Euro Good

Met vriendelijke groet

Daisy en Rex

DSC_0059.thumb.JPG.9ef7116a39232b959a5fb4ba87701010.JPG

DSC_0060.thumb.JPG.7a4a3e6ae4610259650e565f46fbf599.JPG

DSC_0061.thumb.JPG.1cf4557d45cbe3cd82516c2915a01b03.JPG

DSC_0062.thumb.JPG.894a19c8beae48e2ebae47b424d1d386.JPG

Edited by webster

Featured Replies

Daar aan vast zit nog een donatie aan het forum van het overgebleven geld dat was ingezameld. Dit ontvang je van Dennis, wie dan ook de initiator is van deze actie.

Op een of andere manier wil hij niet op de voorgrond treden hiermee maar dat doe ik dan wel voor hem!!!!! Dus bij DENNIS ALLE LOF VOOR JOU!!!! [emoji122]

En voor die gene die gedoneerd hebben uiteraard!

Steek hem dan geen kippenveer in zijn kont anders moeten we Dennis ook gaan ontruimen en geld er ook een vervoersvebod in Alphen a/d rijn

gr

Bas

Het zij jullie gegund Rex!

En wat die veren betreft, heeft Dennis die in dit geval toch echt verdiend. Staat ook lekker belachelijk en dat past hem dan ook weer.

Maar hij was toch maar mooi de initiator en heeft alles keurig geregeld van a tot z. Dan is doneren toch maar makkelijk...

Dikke duim Dennis! (Niet voor de plek van die veren.. [emoji43] ) En bedankt dat je het zo makkelijk maakte.

Hallo heren,

Het belachelijk maken van mijzelf is zeker geen probleem. Weet niet beter.

Maar langs deze weg iedereen dank voor hetgeen zij konden missen.

Gaat om het idee erachter.

En Jeroen bedankt gozer voor je hulp.

Dank allen.

Edited by Timbo

Moet het arme jong weer krom gaan staan.

Jong? Dank je.

Maar ik ben veel gewend.

Het inbrengen van een kip zal staan geen probleem zijn.

[emoji41]

Edited by Timbo

Ik kop hem wel in. Laatste keer dat je "op die wijze" werd bedank was dus pijnlijk voor je? Ach, alles went, zelfs een kip. Rijmt niet, dicht wel.

[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]

• 2 weeks later...

Wát een lekker koppie heeft die dochter van jullie Rex! Maar uh..............ik was niet bij de TDA en ben toch wel een beetje benieuwd wat voor een moois je hebt gekregen ................heb je toevallig nog een fotootje daarvan gemaakt?

Groetjes,

Anke ;)