Jump to content

Wegens een 4e probleem met me tommie, krjjg ik nu vanuit de fabriek een splinternieuwe in doos toegestuurd.

En opeens, schakelden zich 99% van mijn hersencellen zich uit en riep die ene %, zou je deze, eerlijke, nieuw in doos, kunnen ruilen tegen een garmin evt met bijbetaling.

Want ik zoals vaker gezegd, ben ik naast tomtom liefhebber ook een garmin liefhebber.

Dus we gaan het meemaken!

Featured Replies

• Author

Hallo ome John, ze moeten dat ding wel tegen inkoopsprijs innemen en ik wil zeker weten dat al die kleuren weg zijn. Want dat haat ik van garmin. En als dat menu met zo omslachtig is als het menu van een samsung telefoon is het ook een dikke vette nee.

Tomtom rules nog steeds

Op dat gebied[emoji180]

"Wegens een 4e probleem met me tommie, krjjg ik nu vanuit de fabriek een splinternieuwe in doos toegestuurd."

Ja dat is een groot voordeel van DOM-DOM dat krijg je niet van Garmin maar die gaan dan ook niet kapot hey!Tease

Tja Garmin, ook al heb ik een oud beestje een Zumo 550, maar zowel ik als mijn vrouw kunnen deze bedienen.

En als Ans (mijn vrouw) een echte digibeet dit kan, dan kan iedereen hen bedienen :-)

Maar fijn te horen dat je "Het light" hebt gezien Dennis ;-)

• Author

ff opletten. De vraag is naar de 590LM....wat ik toe wil leggen ligt aan een aantal opties, zoals leeftijd...garantie...bij mij zit er nu 2 jaar garantie op.

Zit zelfs nog ongeopend in de verpakking van tomtom...

Hey Dennis. Van je geloof gevallen. Oplossing is makkelijk gewoon deze nieuwe tom zelf gebruiken. Zijn prima. Weet ook nog wel iemand die ze makkelijk kan aanpassen indien nodig.
  • 2 weeks later...

Ik denk dat ik dat heel hard durf te roepen dat ik van ze leven een Garmin zou kopen. Wat een onhandig ding is dat zeg. Op elke rit die ik al meegemaakt heb zijn er maar 1 soort die ALTIJD problemen hebben of die nu op een honda of een harley staan het zijn steeds die Garmin mannen die problemen hebben.... Gewoon een constatatie hoor meer niet....

Typed on a TOO SMALL keyboard and send by my S4

Typfouten hersteld door Webmaster

Edited by Ozzy

• Author

Kijk, ieder mensen heeft wel eens zijn zwakke momenten. Ik heb die ook wel eens, of juist niet, ligt eraan hoe je ernaar kijkt.

Wat een feit is dat ik wel een gebrek aan zuurstof moet hebben gehad om dit topic te openen.Yahoo:FoolPleasantry

Inmiddels een splinternieuwe tomtom rider2013 gekregen. Ondanks het feit dat die garmins een luxe aan opties hebben, gebruiksgemak kennen ze niet.

Wederom een rit in de auto moeten maken met een Garmin.....en jawel, wederom alle kanten opgegooid. Dit is serieus waar.

Ik heb een tomtom GO500. Zo een ei. Jaren oud. Nog nooit een verkeerde weg op gestuurd of verkeerd gereden ermee.

Voor de 2e keer een garmin en voor de 2e keer alle kanten opgestuurd met die kleurplaat.

Ik ga pas overstappen van de tomtom, op een ander merk dat samen gaat werken met Apple.

En dan je zelf je apps van je telefoon erop kan laten verschijnen.

Maar dat gaan ze niet doen, want oa de flitsers, waar ze goudgeld aan verdienen, worden dan door je app toegevoegd aan je GPS.

Flitsmeister toevoegen aan je tommie...dat zou cool zijn.

Dus het zal altijd tomtom blijven :bravo:

• 3 weeks later...