Jump to content

Hallo allemaal,

Heeft iemand hier ervaring met een electrisch(accuutje) verwarmd vest/jas? Ik werk nog wel eens op enigszins koele plekken en ik heb het snel koud dus lijkt mij zo'n vest wel wat. Ik moet wel goed kunnen blijven bewegen met zo'n vest aan dus vandaar deze vraag.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties

Gr Sprintje

Featured Replies

je hebt eigenlijk 2 oplossingen

je hebt vesten met koperen draden (zoals gerbring) off vesten bestaande uit koolstof vezels(exo2) en deze laatste bevallen me beter

ze zijn efficienter,( ca 28 watt max) en zij gaan voor infra rood straling waardoor je de warmte als intens ervaart zonder het zweterige gevoel

ca 5 uur op de accu)

heb vast wel een demo voor je

• Moderators

Heb zelf geen ervaring met een verwarmd vest.

Gebruik al jaren lang in de winterperiode tijdens het werken in de open lucht ,

onderkleding van Helly Hanson en op de motor in de koudere periode onderkleding van Fuse.

Geeft bewegingsvrijheid en houd je lekker warm.

Hier wat info te vinden :

http://www.thermokleding.nl/thermowear/

http://www.mjk-motorkleding.com/onderkleding-motorkleding.html

• Author

Bedankt voor de reacties.

Als ik het zo hoor dan ga ik er wel een aanschaffen. Het gaat mij erom dat ik de werkdag een met een beetje aangename lichaamstemperatuur kan doorstaano_O. Dus als ik iets heb wat een uur of 9 mee gaat is dat wel fijn.

Heeft iemand nog een idee waar ik het beste zoiets kan kopen?

Gr Sprintje

Ik gebruik een jas van Gerbing met 12v aansluiting. Niks accu die leeg raakt. 3-standen waarvan de derde teveel weg heeft van een sauna dus op testen na nog nooit gebruikt. Stand 2 om ff snel op te warmen en na 10 min. terug naar 1 was tot op heden meer dan voldoende.