Jump to content

Ik heb een gebroken terug trek kabel, dus heb ik Hans, van het "Externe magazijn" gevraagd of hij nog een gaskabel set had liggen.

Gaskabels gesmeerd en gemonteerd, maar de gashandel liep zwaar.

Dus gashandel uit elkaar gehaald, zat veel opgedroogd vet in.

Stuurhandel en gashandel schoon gemaakt, en nu in elkaar zetten met eeehhhh, lager vet, keramische vet, grafiet vet, keuzes keuzes...

Advies?

Groet, Gerry

Featured Replies

• Author

Siliconen kit gebruikt, alleen het monteren van de kabels gaat Kl##%en het lijkt of de retour kabel te kort is.

Als ik hem in de draaischijf zet krijg ik de bus niet meer onder bracket.

• Author

Kabels zijn gemonteerd, eerst handvat gemonteerd, en lopen pielen met afstel moeren.... pfff .... zit vast maar...

Als ik Gas open draai en de handel los laat, komt hij niet terug naar de neutraal positie.

Kabels wel gesmeerd en kabels lopen soepel. Moet er soms ergens een veer worden gemonteerd?

Ik heb nog wel een veer liggen die Rex en Patrick met demonteren van motorblok hebben gedemonteerd, maar waar deze hoort geen idee.

Gerry,

Heb je pb gestuurd. Je bent welkom om even langs te komen rijden in alphen aan den rijn.

Je zal er maar niet bij kunnen en jeuk hebben.

Precies Patrick, zo voorkom je ook dat indien je je stuur draait het toerental omhoog gaat.

Veiliger om daar zelf de controle over te houden, wel fijn met manoeuvreren.

Kabels zaten aan ze verkeerde kant van de luchtslang die naar het kleine filterhuis lopen.

Verder kwestie van de stelschroeven aan het blok stellen.

Hoge bomen geven veel brandhout.