Jump to content

Had voor aanstaande zaterdag een GTR 1400 gereserveerd bij de Kawa dealer voor samen met de vrouw een uur of vier de GTR uitvoerig te kunnen test rijden . Maar daar het vandaag het weer bij ons zo goed meeviel de dealer opgebeld en gevraagd of het testen vandaag niet kon doorgaan , Dus vandaag de GTR afgehaald het vrouwtje er op en wegrijden , na een 150 tal kilometers het vrouwtje al last van haar knieën . Ze vind de zitpositie van de GTR niet zo comfortabel als die van de Pan Unknw ,daarna pijn aan haar poepke .... Ik zeg nog dat de GTR geen comfort zadel heeft zoals de TopSellerie zadel van onze Pan... Om verhaal kort te maken maar 175 Km kunnen testen met de GTR want het vrouwtje zag het niet meer zitten en wou naar huis...Eenmaal terug aangekomen bij de dealer heb ik haar gezegd dat er voor de GTR ook een TopSellerie zadel te krijgen is en dat ik zou kijken of er voetsteunverlagers te krijgen zijn voor de GTR zodat haar knieën niet zo onnatuurlijk (te sportief ) geplooid zouden zitten... zij al weer wat tevreden :angel::angel: tot wij daarna nog even met de vader ( de eigenlijk zaakvoerder ) aan het napraten waren over de overname van mijn ST1300 .... de zoon had mij vorige week al een overname prijs gegeven bij aankoop van een nieuwe GTR1400 of eentje die daar stond van 8 maanden met 4500 KM op de teller..... hij had mij 8500 € geboden als overname prijs ,nu zij de vader dat hij maar 6000€ wou geven en dan zouden al de extra opties op de Pan moeten blijven ( TopSellerie zadel - FlipTop grijs getinte scherm - Kenwood marine radio - intercom enz) dacht dat mijn vrouwtje een hartaanval ging krijgen zo bleek werd zeAggressiveAggressive... voor ik iets kon zeggen heeft ze de dealer het een en ander naar de kop gezwierd (met woorden natuurlijk ) en ze zei we zijn hier weg dat em zijn GTR in zijn gat steekt. :Biggrin:Biggrin:Biggrin

Nu moet ik wel zeggen voor 6000€ doe ik mijn Pan ook niet van de hand , dus staat die vanaf vandaag op het net te koop en we zien wel , hoop alleen dat ik het vrouwtje nog zover krijg dat ze nog op de GTR wilt kruipen want we gaan altijd samen rijden en ook op reis ........

Word vervolgt ..

Groetje Twointje Pan

Featured Replies

Jacob Cats:

Wie paard of wijf zoekt zonder gebreken,

Die mag het werk wel laten steken,

En denken dat hij bed en stal

Voor eeuwig ledig houden zal.:D

't Enige dat ik uit u verhaal kan opmaken is - aangezien uw vrouw geen kawa wil - dat zij meer verstand heeft van een goede motor dan u ! :bravo:

http://s28.postimg.org/i51mkcjfx/Ik_haat_kawasaki.jpg

• Author
't Enige dat ik uit u verhaal kan opmaken is - aangezien uw vrouw geen kawa wil - dat zij meer verstand heeft van een goede motor dan u ! :bravo:

http://s28.postimg.org/i51mkcjfx/Ik_haat_kawasaki.jpg

Het enige wat ik uit u antwoord kan opmaken is dat er mensen met verstand zijn en mensen zonder :klap::klap:

hoy twointje

dat is natuurlijk dikke pech , maar ook geen eerlijke dealer . is zomaar een verschil van 2800 € + acc .

terwijl uwen pan juist als nieuw is ( zelfs mooier met zadel enz ) je kan uw pan direct in de toonzaal zetten en als nieuw verkopen.

de meeste panrijders die u kennen zullen dat beamen .

voor 6000 € hebt ge alleen op het forum al kopers genoeg .

en hoe rijd de kawa voor de bestuurder ?? ook sportiever ??

marccc

Ik heb ook een twee tal maanden geleden de Kawa GTR 1400 getest, en ik kan zeggen voor mij persoonlijk.

rijd zeer sportief en wendbaar in de bochten, bij hoge snelheden geen last van schudden.

Gaat zeer gestroomlijnd door met zijbakken en topkoffer, en dit zonder de duo Zitter.

Zeer krachtig met zijn 170 pk, maar het nadeel is voor mij dan persoonlijk zijn kont.

• Author
hoy twointje

dat is natuurlijk dikke pech , maar ook geen eerlijke dealer . is zomaar een verschil van 2800 € + acc .

terwijl uwen pan juist als nieuw is ( zelfs mooier met zadel enz ) je kan uw pan direct in de toonzaal zetten en als nieuw verkopen.

de meeste panrijders die u kennen zullen dat beamen .

voor 6000 € hebt ge alleen op het forum al kopers genoeg .

en hoe rijd de kawa voor de bestuurder ?? ook sportiever ??

marccc

Hey Marcc . .ja de GTR rijd veel sportiever , kun je helemaal niet vergelijken met de Pan je moet wel wat meer werken op de GTR zeker in de bochten ....

Groetjes Twointje

Waarom durf je het bijna niet te zeggen?

Ik ken de Triump Thropy niet qua rijgedrag. Maar heb wel kennis gemaakt met het blok onder een Tiger 1050 en de nieuwe Tiger Explorer 1200.

Beiden geweldige blokken met een koppel en souplesse waar je blij van wordt. Dus wil je per sé een tourfiets is de Trophy zeker de moeite om eens mee te sturen.

Alleen dat uiterlijk van de laatste versie.... hoog BM... rt gehalte. Maar dat is een geschmacksache....

Bedoel dit niet verkeerd, maar was dit de fiets waarvan je echt van alles moest doen om je olie te pijlen? Kuiperwerk etc etc of ben ik in de war met ander type???

Je zal er maar niet bij kunnen en jeuk hebben.