Had voor aanstaande zaterdag een GTR 1400 gereserveerd bij de Kawa dealer voor samen met de vrouw een uur of vier de GTR uitvoerig te kunnen test rijden . Maar daar het vandaag het weer bij ons zo goed meeviel de dealer opgebeld en gevraagd of het testen vandaag niet kon doorgaan , Dus vandaag de GTR afgehaald het vrouwtje er op en wegrijden , na een 150 tal kilometers het vrouwtje al last van haar knieën . Ze vind de zitpositie van de GTR niet zo comfortabel als die van de Pan Unknw ,daarna pijn aan haar poepke .... Ik zeg nog dat de GTR geen comfort zadel heeft zoals de TopSellerie zadel van onze Pan... Om verhaal kort te maken maar 175 Km kunnen testen met de GTR want het vrouwtje zag het niet meer zitten en wou naar huis...Eenmaal terug aangekomen bij de dealer heb ik haar gezegd dat er voor de GTR ook een TopSellerie zadel te krijgen is en dat ik zou kijken of er voetsteunverlagers te krijgen zijn voor de GTR zodat haar knieën niet zo onnatuurlijk (te sportief ) geplooid zouden zitten... zij al weer wat tevreden :angel: tot wij daarna nog even met de vader ( de eigenlijk zaakvoerder ) aan het napraten waren over de overname van mijn ST1300 .... de zoon had mij vorige week al een overname prijs gegeven bij aankoop van een nieuwe GTR1400 of eentje die daar stond van 8 maanden met 4500 KM op de teller..... hij had mij 8500 € geboden als overname prijs ,nu zij de vader dat hij maar 6000€ wou geven en dan zouden al de extra opties op de Pan moeten blijven ( TopSellerie zadel - FlipTop grijs getinte scherm - Kenwood marine radio - intercom enz) dacht dat mijn vrouwtje een hartaanval ging krijgen zo bleek werd zeAggressiveAggressive... voor ik iets kon zeggen heeft ze de dealer het een en ander naar de kop gezwierd (met woorden natuurlijk ) en ze zei we zijn hier weg dat em zijn GTR in zijn gat steekt. :Biggrin:Biggrin:Biggrin
Nu moet ik wel zeggen voor 6000€ doe ik mijn Pan ook niet van de hand , dus staat die vanaf vandaag op het net te koop en we zien wel , hoop alleen dat ik het vrouwtje nog zover krijg dat ze nog op de GTR wilt kruipen want we gaan altijd samen rijden en ook op reis ........
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Had voor aanstaande zaterdag een GTR 1400 gereserveerd bij de Kawa dealer voor samen met de vrouw een uur of vier de GTR uitvoerig te kunnen test rijden . Maar daar het vandaag het weer bij ons zo goed meeviel de dealer opgebeld en gevraagd of het testen vandaag niet kon doorgaan , Dus vandaag de GTR afgehaald het vrouwtje er op en wegrijden , na een 150 tal kilometers het vrouwtje al last van haar knieën . Ze vind de zitpositie van de GTR niet zo comfortabel als die van de Pan Unknw ,daarna pijn aan haar poepke .... Ik zeg nog dat de GTR geen comfort zadel heeft zoals de TopSellerie zadel van onze Pan... Om verhaal kort te maken maar 175 Km kunnen testen met de GTR want het vrouwtje zag het niet meer zitten en wou naar huis...Eenmaal terug aangekomen bij de dealer heb ik haar gezegd dat er voor de GTR ook een TopSellerie zadel te krijgen is en dat ik zou kijken of er voetsteunverlagers te krijgen zijn voor de GTR zodat haar knieën niet zo onnatuurlijk (te sportief ) geplooid zouden zitten... zij al weer wat tevreden
:angel: tot wij daarna nog even met de vader ( de eigenlijk zaakvoerder ) aan het napraten waren over de overname van mijn ST1300 .... de zoon had mij vorige week al een overname prijs gegeven bij aankoop van een nieuwe GTR1400 of eentje die daar stond van 8 maanden met 4500 KM op de teller..... hij had mij 8500 € geboden als overname prijs ,nu zij de vader dat hij maar 6000€ wou geven en dan zouden al de extra opties op de Pan moeten blijven ( TopSellerie zadel - FlipTop grijs getinte scherm - Kenwood marine radio - intercom enz) dacht dat mijn vrouwtje een hartaanval ging krijgen zo bleek werd zeAggressiveAggressive... voor ik iets kon zeggen heeft ze de dealer het een en ander naar de kop gezwierd (met woorden natuurlijk ) en ze zei we zijn hier weg dat em zijn GTR in zijn gat steekt. :Biggrin:Biggrin:Biggrin
Nu moet ik wel zeggen voor 6000€ doe ik mijn Pan ook niet van de hand , dus staat die vanaf vandaag op het net te koop en we zien wel , hoop alleen dat ik het vrouwtje nog zover krijg dat ze nog op de GTR wilt kruipen want we gaan altijd samen rijden en ook op reis ........
Word vervolgt ..
Groetje Twointje Pan