Help......ik zie door de accu's m'n motor niet meer .
Zaterdag werd ik er op geattendeerd dat m'n accu (van m'n ST 1100 met zijspan) al wat vervorming vertoonde en binnenkort waarschijnlijk wel vervangen zal moeten worden.
Nu kan ik bij een ander panrijder een VMF accu kopen maar ik heb ook nog andere aanbiedingen staan.
Ik kan via een leerling aan een Landport accu komen maar dan moet ik weer kiezen tussen:
- accu die voor het gebruik nog het zuurpakket moet krijgen
- of een Gel uitvoering met een langere levensduur
- of een Lithium accu voor start toepassingen, hoge startcapaciteit met een extreem laag gewicht en maximale levensduur
Is er iemand die mij kan adviseren of uitleggen waarom wel / niet?
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Help......ik zie door de accu's m'n motor niet meer
.
Zaterdag werd ik er op geattendeerd dat m'n accu (van m'n ST 1100 met zijspan) al wat vervorming vertoonde en binnenkort waarschijnlijk wel vervangen zal moeten worden.
Nu kan ik bij een ander panrijder een VMF accu kopen maar ik heb ook nog andere aanbiedingen staan.
Ik kan via een leerling aan een Landport accu komen maar dan moet ik weer kiezen tussen:
- accu die voor het gebruik nog het zuurpakket moet krijgen
- of een Gel uitvoering met een langere levensduur
- of een Lithium accu voor start toepassingen, hoge startcapaciteit met een extreem laag gewicht en maximale levensduur
Is er iemand die mij kan adviseren of uitleggen waarom wel / niet?
Groetjes,
Anke :vroem:
Edited by ankkro