Jump to content

Voeding aansluiten voor navigatie op migsel steun st1300

Ik wil graag mij Garmin voorzien van 12V. Mijn 350LM geplaatst op zo`n mooie Migsel steun.

Zag op plaatje van de recent gehouden TDT dagen "mijn navigatie" op die steun staan met 12 volt draadje naar beneden weglopen. Ben benieuwd hoe e.e.a. is aangesloten, dus vertel .... ;)

Alvast bedankt voor de tips!

groet

Hans

Featured Replies

Kleine aanvulling, die aansluiting zit daar alleen als het zgn. quartett harness aanwezig is (stukje kabelboom dat verkrijgbaar is als accessoire en benodigd voor o.a. originele handvat verwarming).

Als er originele handvat verwarming op zit, kun je er dus vanuit gaan dat die aansluiting daar idd aanwezig is.

Edited by Mikey

• Author
Dank voor beide reacties. Ik heb geen handvat verwarming, dus ga op zoek naar zo`n guartett harness. Daar dus de kabeltjes op aansluiten.

Voor het originele alarm is het Quartett harness ook benodigd. Dus als dat er op zit...

is desnoods ook nieuw te bestellen. Kost uit m'n kop 3 à 4 tientjes. Hij wordt in de bestaande kabelboom aangesloten, dus alle aansluitingen zijn sowieso aanwezig. Maar dan moet je meten en draden splitsen. Quartett harness is gewoon net ff iets makkelijker en netter.

En om het verhaal compleet te maken de sub harness heeft als partnummer 08A30-MCS-8000-01

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

• 3 weeks later...
  • Author

Gelukt, de Garmin heeft zijn 5Vdc gekregen. Wel iets anders gedaan dan de goede tips hierboven. Voeding weggehaald van het linkerknipperlicht.

Omdat ik ook zonder steun wil rijden zit er een male/female stekker tussen. Later maar eens (ergens) in de kuip een power connector maken. (staat beter).

VoedingGarmin.thumb.jpg.289e8389ecb096d1edd9a17eb3323c11.jpg

Ik wil graag mij Garmin voorzien van 12V. Mijn 350LM geplaatst op zo`n mooie Migsel steun.

Zag op plaatje van de recent gehouden TDT dagen "mijn navigatie" op die steun staan met 12 volt draadje naar beneden weglopen. Ben benieuwd hoe e.e.a. is aangesloten, dus vertel .... ;)

Die foto is van mijn fiets. De draad gaat rechtstreeks naar de accu toe.

Eventueel kan je een schakelaar ertussen zetten gezien de voeding van een Garmin ook heel iets "prik" verbruikt.